Minden nap

megfogadom, ha hazaérek és megiszom a délutáni kávémat, akkor közben nem kezdek el blogokat olvasni kikapcsolódásképpen, mert tuti itt maradok a gép előtt. Vagy többet, mint terveztem. Elkezdem olvasni a kedvenceimet és ....biztos ti is így vagytok vele. De kell az a fél egy óra , amíg az ember kiereszti itthon a gőzt. Tegnap is így volt és elég nehezen keltem fel a fenekemről. Hozzáteszem baromi fáradt voltam és a nyakamat is elaludtam éjjel, még mindig fáj.
Közben azért főztem is mára, kínai édes savanyú csirkét és hozzá rizs helyett bulgurt. Tanulni nem tanultunk tegnap. A csütörtök hálistennek laza nap. Egy az ötből. Egyébként közben meg eszembe jutott, hogy Kiskorú ilyeneket talál ki magának, hogy pl. (tegnap reggel is) ha a kaput így meg így nyitja ki, akkor jól sikerül a dolgozat vagy ha így akkor jó napja lesz az iskolában....szerintem ez nem normális dolog! Minden esetre tegnap úgy nyílt ki, ahogy eltervezte és jó napja volt, mert két ötöst kapott. 
Nem tudom ki hogy van vele, de a fűtést azt már nagyon utálom ilyenkor. Jó jó a cserépkályha, meg egy nap egyszer kell begyújtani, utána elég másnap este, mert olyan jól megépítette a férjem és az idén feltett szigetelés is rengeteget segített, hogy tartja a hőt a házban, de már a hátam közepére nem kívánom az egészet. Tudom gázzal is lehetne, de annak meg teljesen ellene vagyok. Kényelmes meg minden, de olyan sok helyről hallottam panaszt, hogy nincs rendes fűtőértéke és drága - na meg én valahogy félek is tőle -  hogy akkor inkább ez. Meg hát tényleg más a meleg érzet és a hangulat is. Csak már ilyenkor tavasz közeledtével az embernek elege van a fahordásból, meg a kályha takarításából. 

Egyébként találtam egy csomó nekem való táskát, most meg a bőség zavarában nem tudok dönteni. :) De annyira nem is sürgető a dolog, úgy hogy alszom még rá egyet kettőt. Többek között ilyeneket nézegettem eddig - gyanítom erre több időt kell szánnom.





Ma egy laza nap lesz, hurrá!!!! Nem tudom elégszer mondani.

Nagyon vágyom már a napsütésre, jó időre, metszésre, virágok ültetésére, kinti munkákra. A terasz az valami iszonyatosan koszos lett. Nem is tudom, hogy fogom rendbe rakni, mert a kiskutya teljesen összekoszolta, hiába teszem tisztába két hetente, feljön a sáros vizes lábával. Tegnap vettem egy nyeles erős keféjű súrolót, remélem azzal sikerülni fog. A magasnyomású mosót nem rakom össze, ahhoz ki kellene nyitni a kerti csapot is, amit azért még nem akarok volt már márciusban nagy hó, soha nem lehet tudni mi lesz. Majd a férjem ha hazajön azzal megpróbálhatja.

Na, egész jól tudok írni a semmiről :D


Megjegyzések

  1. Nekem a középsőhöz hasonló táskám van, mármint formára, fülre. Jó sokminden elfér benne - de egyterű, és mindig kotrászok :) mert semmit nem találok....
    A begyújtással-fűttéssel úgy vagyok, mint sokminden más "kikerülhetetlen" dologgal, most ez van, ezt kell csinálni. Egy dolog miatt zavar, hogy apu rendezi a fát, és ezt már valahogy le kellene venni a válláról, mert... hát mert más megoldást kell találni rá... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a középsőhöz térek vissza mindig :)

      Törlés
  2. Nálunk van vegyestüzelésű kazán és gáz is. Amikor tényleg hideg van, akkor gy. intézi a tüzelést, de tényleg nagyon macerás dolog, amikor már nincs annyira hideg akkro meg megy a gáz és a termosztát csak akkor kapcsol be,amikor 19,5 fok alatti a hőmérséklet. a kettő együtt viselhető, de most a férjem kondenzációs kazánt akar, ami áll. annyira takarékos, hogy olcsóbb vele fűteni mint fával. Majd kiderül... A másik. A fiad szertartásai ennyi idősen, szerintem teljesen okésak, csak kár, hogy az iskolával függnek össze:(( nekem is volt ilyen, ha piros üléses villamossal mentem ebédelni, akkor mindig finom volt az ebéd, ha nem, akkor nem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, nekem is voltak ilyenek de nem emlékszem, hogy sulis ezért zavar egy picit.:/

      Törlés
  3. ... ja igen, nekünk középsuliba volt ilyenünk - vonattal jártunk be a városba, a város előtt volt két híd, és ha a hídon felkaptuk a lábunkat, amíg a vonat átrobogott, akkor aznap nem feleltünk... :) szóval van ilyen, meg kell is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na jó, akkor kezdek megnyugodni ha ezeket írjátok. :) én azt hittem, hogy ez olyan pánikos dolog, hogy a félelmét akarja igy kompenzálni vagy valami.

      Törlés
  4. Nekem is a második tetszik.

    Fűtés - khmmmmmmmmmmm... két napja meghalt a kazánunk.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése