Szóval tegnap

voltunk pizzázni, illetve Kiskorú pizzázott én már igyekeztem egészségesebb életmódra váltani, mivel pénteken és szombaton sikerült megennem két tábla milka csokit. De nem ám egész nap, hanem mind a két napon leültem és kb. 10 perc alatt eltüntettem őket. Nagyon szuperek a női napok, ami ráadásul még meg is van spékelve munkahelyi kudarc, meg mindenféle lelki dolgokkal szóval no comment ez van. Illetve volt, mert vasárnapra azért hellyel közzel elmúlt a dolog. Szóval döntöttem, ez így nem mehet tovább. Le kell győzni a gyengeséget, vissza kell találni a régi önmagamhoz - kurva  baromi nehéz lesz, de muszáj ha nem akarok megint gyógyszereken élni. 
Na, elkanyarodtam, tehát nem pizzát ettem, hanem finom görög salátát, nyárson megsütött zöldségekkel és csirkemell kockákkal. Valami isteni volt. Hazafele még beugrottunk sütit venni, ahol két cukormentesen választottam magamnak, ezt is már az egészség nevében. Képtelenség, hogy ne találjak vissza a fél évvel ezelőtti énemhez! Muszáj. Amennyire nem volt kedvem elindulni, ez is a depinek köszönhető, annyira jó volt már az étteremben és persze az, hogy nem kellett főznöm és még vacsira is maradt abból, amit ott kértünk, hazahoztuk a maradékot.
Szeretnék egyébként tisztábban étkezni ismét, mint pár hónappal ezelőtt. Minél kevesebb adalékanyag és a dolgok csak úgy saját magukban. Értem ezalatt leginkább a zöldségeket, gyümölcsöket, azokat is leginkább párolva, vagy csak úgy simán kis olíva olajjal picit megöntözve simán megsütni a sütőben, hozzá valamilyen párolt vagy sült hús és kész. Tehát amolyan clean eating bevezetése. Erről pl. ITT lehet bővebben olvasni. Nem sokat kell változtatnom, nagyjából már most is próbálok legtöbbször így , de még is a kilengéseket is meg kell szüntetni. Főleg a két nap alatt két tábla csoki elfogyasztása, amit nem is értek igazán, mivel nem vagyok olyan típus, akinek muszáj, hogy a napi csoki adagja meglegyen. Ezért is tudom biztosan, hogy ez a dolog a mostani lelki világom miatt volt.
Új zenéket töltöttem le az mp3 lejátszómra, összepakoltam a sport táskámba a futós cuccomat és nem érdekel, ha csak 1km-t tudok lefutni a hosszú kihagyás után, de megyek és megyek és csinálom!  
Rettenetesen érzem most magam a bőrömben és lelkileg is, segítség.! 
No mindegy, remélem sikerül újra a régi kerékvágásba terelnem magam. Erről ennyit.

Várom már nagyon, hogy lehessen venni új virágokat kintre, felfrissíteni a muskátlikat, újakat ültetni, hogy férjem befejezze a kiásott kerti tavunkat majd ha hazajön és kis padot képzelek el a szélére és hidat rá és sok zöldet körbe körbe. Nem tudom, hogy a kiskutya mit szólna hozzá, de jó lenne egy teknősbéka is, bár annyira nem vagyok oda érte, de egy kinti tóban simán eltudom képzelni.

Amúgy a legjobb kikapcsolódás nekem az, hogy blogokat olvasgatok. Valahogy még olvasni sincs kedvem, sem türelmem. Mármint könyvet vagy az ebook olvasómat. Pedig rengeteg könyv vár rám, igaziak is és olyanok is,  amiket alig vártam, hogy végre rátölthessem a kütyümre és esténként akár egy órát is tudjak olvasni elalvás előtt. Nem megy. :/  Ha meg nekiállok, akkor felfogni nem tudom, nem emlékszem hogy két perccel előtte mit olvastam. Rettenetes ez a fásultság.

Próbálok olyan dolgokat csinálni, amik azért örömet okoznak. Újra nézem a River Cottage sorozatot a Spektrum Home műsorán, Pinterestet böngészek, ahol ötleteket mentek el a lakás otthonosabbá tétele miatt, recepteket keresgélek, tavaszi ruha szetteket nézek, bármit amin nem kell gondolkodni, amik csak lekötnek, kikapcsolnak. Töltekezem, teljesen mindegy, hogy az mennyire hasznos vagy hasztalan dolog csak ne kelljen agyalni semmin. Most ez a jó és kész.

Ezek meg most nagyon, nagyon. Csak nem tudom melyik igazán? Talán a középső, elvégre tavasz jön.



Táskák: Deichmann


Tegnap itt hagytam abba az írást, ma meg már hétfő és szakadó esőre ébredtünk. A hétre nem is mondanak mást csak ilyen időt. Nagyon gondolkodom azon, hogy lemondom a kiskutya mai fodrászkodását, mert semmi értelmét nem látom, hogy szépen megcsinálják, aztán hazajövünk és ugyan olyan koszos lesz, mint előtte. Bár a szőre meg hosszú és nagyon ráférne a dolog és nekünk is könnyebb lenne utána karbantartani őt.  Na, majd még kigondolom fél tizenegyig.

Ha elvisszük, akkor gyorsan meglátogatjuk a szüleimet, utána pedig jövünk haza és főzök, sütök.
Az egészséges életmódnak megfelelően, (hihihi ilyen szépen írtam) sütőzacskóban fogok egészben sült csirkecombot csinálni, dobok mellé mindenféle zöldséget, jó sok fokhagymát, krumplit, padlizsánt, paradicsomot, hagymát, paprikát és egyben megsütöm őket. Utána pedig Rákóczi túró tortát csinálok a receptet pedig INNEN vettem.

Hát így.

Ui: az éjjel már egészen jól aludtam.




Megjegyzések

  1. Nem tudok mit hozzáfűzni... teljesen megértem, sőt, érzem is, mert kis fáziskésésekkel, de ugyanígy és ugyanezt megélem.
    Talán a monotonság az oka. Hogy mindig minden végülis ugyanúgy megy, bár erre azt is mondhatnánk, hogy hála égnek, rossz dolgok sem történnek (kopp-kopp-kopp).
    Mostanában én is nézegetem a ruhákat, kialakult egy új "kollekció" utáni vágyam, csupa púderszín, puha, nőies anyagok... hm :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ne is mondd én is annyira szeretnék megújulni...valahogy. Kellene egy stylist, mert tuti hogy az egyik oka a depinek a nem találom önmagam című dolog. A többi meg csak a ráadás. :/ Ma meg ráadásul annyira szakad az eső és a hétre ilyen sötét, vizeset mondanak végig....áááááááááááááááááááá :/ Ma kint akartam lenni kertészkedni, rendet rakni, metszegetni a rózsákat, ezt azt....nem is mondom tovább.

      Törlés
  2. Táskából a csíkos. Bár ha jobban meggondolom, kellenek a színek, úgyhogy lehet mégis inkább a középső...
    Ebben a borús, esős, szürke időben amúgy sincs kedve az embernek semmihez, és minden rögtön kilátástalan lesz, negatív, semmi sem jó. Én is változtatni készülök, előtérbe került ismét az egészségesebb étkezés, muszáj lesz mozognom is végre megint, és ha mindez már beépült a napi rutinba, jöhetnek az új ruhák. :-)
    Remélem hamarosan kertészkedhetünk!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése