Tavaszra


Cipők: Deichmann

Megjegyzések

  1. sőt, ha két leárazottat veszel a 2. még felére lemegy
    http://www.deichmann.com/HU/hu/shop/welcome.html?adword=google/Brand_Brand_Deichmann/search/deichman&mlid=1332.62.333813.ed4064852c4d5fb2ef877e213a1c7893...0.1456223459.1.1458815459

    VálaszTörlés
  2. Igen, de ezek nem leárazottak sajnos :( :( És azt hiszem csak a leárazottakra érvényes. Vagy nem? Megnézem megint :)

    VálaszTörlés
  3. A virágosra jó ránézni, olyan vidám. Hófehér tornacipőt látni nem bírok, tavaly vettem egy fehér Converst a gyereknek, egy rémálom volt folyton mosni, abba ment tönkre. :-( De szép, azt el kell ismerni, és egy felnőtt talán jobban is vigyáz rá, hogy ne kelljen hetente sikálni. ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem most egy zöldes van , én meg pont azért akarok fehéret, mert nekem az a tavaszi - nyár :)

      Törlés
    2. Én egyébként a tök tiszta cipőt nem szeretem, emlékszem mindig alig várom, hogy kicsit bekoszolódjon. :) Gyerekkoromban is :D

      Törlés
  4. pont azt a virágost néztem/próbáltam a múlt héten, csak sajnos nem volt jó a lábamra :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én rendelni szeretném, de lehet akkor inkább el kellene mennem felpróbálni?? Csak ne utálnék annyira boltba járni :D

      Törlés

Megjegyzés küldése