Tegnap mindent

megcsináltam, amit lehetett mikor hazaértünk délután. Takarítás, mosás, összekaptam a lakást. Este már negyed kilenckor ágyban voltam, próbáltam olvasni, mert már nagyon régen tettem, de hiába a napi fél ötös kelés hét végére mindig lefáraszt. Ma viszont kárpótlásképpen reggel fél nyolckor már fent voltam, kávéztam, tettem vettem a lakásban, befűtöttem, bepaníroztam a sajtokat, tartárt csináltam, kilenc órára az ebéd előkészítésével már készen is voltam. Most iszom még egy kávét éppen és blogokat olvasok, írom az enyémet. Ma kettőre megyünk Pécsre, azon gondolkodom, hogy onnan meg el kellene menni Villány felé a másik nagyszülőkhöz és akkor egy nap alatt letudva az összes látogatás. Holnap pedig lehet itthon kertezni és láb lógatni. Ezt még kitalálom. Jó nap van, süt a nap, hideg sincs. Végre. 
Azt hiszem, most meg megyek és megcsinálom azt a citromos sütit, amit egy kedves blogtársam, Krikszi oldalán olvastam. 


Megjegyzések

  1. Kíváncsi vagyok, ízlik-e a süti :).
    Nincs hideg???? hát nálunk nagyon. Napsütés ide meg oda... :)

    VálaszTörlés
  2. Rövid nadrágban teregettem az előbb :D :D Mióta futok, azóta én jól bírom a hideget is, előtt mindig fázom. Most meg ilyen időben már simán térdnadrágban és rövid ujjúban futkosom kint és semmi bajom tőle.

    Mindjárt összekutyulom a sütit, csak annyira belemerültem egy blog olvasásába, hogy itt ragadtam :D csak kicsit lájtosítani fogom, más lisztre meg eritritre cukor helyett, ha nem baj :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, egyébként nincs hideg egyáltalán 12 fok van most.

      Törlés

Megjegyzés küldése