Untam

már a téli képeket a blogon és tegnap úgy döntöttem kitavaszodom legalább itt. Bár nagyon úgy néz ki, talán már búcsút inthetünk amúgy is a télnek, amit én egyáltalán nem bánok.
Ma reggel fejfájásra ébredtem, nem is tudtam aludni tovább 7 óra óta fent vagyok. Hát így nem tudom magam kialudni az biztos. Ráadásul úgy érzem, mintha lappangana bennem valami. Legalább is a közérzetem nagyon ilyennek tűnik, olyan semmi nem jó állapot van. Azt hiszem, ha a gyerkőc felkelt és megreggelizett akkor én visszabújok az ágyba. Ez a nap nem az én napom lesz már látom.

Megjegyzések

  1. Imádom a laza, ágyba bújós, olvasós napokat. Gondolj erre. S közben gyógyulsz is.

    VálaszTörlés
  2. Én meg nem is tudom, milyen is az... :( mintha állandóan csak rohannék, és hajtanám, lényegében a semmit....
    Jobbulást neked! Most már én is nagyon várom a tavaszt....

    VálaszTörlés
  3. Kaptam fej és nyakmasszázst :)Kicsit jobb, kaptam gerezdekre szedett narancsot is. Most itt ülök még, de egy óra múlva szerintem megpróbálok kint tenni venni. Kisütött a nap, pedig reggel elég borús volt az idő, lehet ettől fáj a fejem?

    VálaszTörlés
  4. Szép az új tavaszi blogruha :-D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése