Bár fél ötre

állítottam be az órát nem bírtam felkelni csak ötkor. Annyira fáradtnak érzem magam, mintha nem is lett volna éjszaka és nem aludtam volna semmit. Gondolom a hirtelen jött meleg miatt van, tegnap délutánra még a fejem is megfájdult. Ahogy felkeltem itt kint a nappaliban csináltam egy jó nagy kereszthuzatot, hogy jöjjön be friss levegő. Az előbb voltam kint egy percre, egyáltalán nincs hideg úgy hogy megkockáztatom a dolgot nem fűtök be ma mindenhol csak itt a nappaliban. 20 fokot mondanak mára is, mivel délre néz majdnem az összes ablakunk, remélem nem fog lehűlni a ház mire hazaérünk. Amúgy is melegek még a cserépkályhák. Ha bejön, akkor holnaptól így teszek. Állítólag most már ilyen jó idő lesz, már ami a hőmérsékletet illeti, de jó lenne!! Tegnap délután ahogy hazaértünk kint is maradtunk az udvaron, tettünk vettünk, kutyával játszottunk, majd úgy jöttünk csak be. 

Tegnap kiderült Kiskorú csapata bejutott az országos történelem versenyre, harmadikként a csapatok közül. A suliból ebben a korosztályban csak ők, hárman vannak egy csapatban. Május 6-án lesz a döntő, addig ezerrel megy majd a készülés, kapnak jegyzeteket, meg könyveket amiből készülni kell. Végre valami jó hír is van (mert amúgy sajnos nekem a suli egyre inkább csalódás, ha újból kezdhetnénk nem ezt választanám neki) ráadásul még a természetismeret dolgozata is ötös lett, úgy hogy jól kezdődött a szünet utáni hét.

Nem tudok nagy történésekről beszélni, mert igazából most nincs semmi a napok nagyon gyorsan mennek. A férjem valószínű a jövő héten jön haza, már tervezi miket fog itthon csinálni, ajjajjj....Mindenesetre itt bent bontani nem engedek semmit!!! :) Idén csak kinti munkák lesznek, ha rajtam múlik, itt bent csak apró dolgok, amik nem járnak nagy kosszal meg porral. Legalább is nagyon remélem!!

A Deichmann netes oldalán tegnaptól 30%-os leárazás van egyes cipőkre, persze az oldalra először be sem lehetett lépni gondolom annyian megrohanták, aztán a végén csak sikerült. Vettem a férjemnek és magamnak papucsot, végre találtam normálisat legalább is úgy néz ki azok lesznek. Sajnos a gyerkőcnek nem találtam, pedig neki is tervben van a papucs vétele. Elég kevés termék van már és persze a méretekből sincs már minden. Kockázat nincs, ha nem jó akkor visszalehet vinni, (bár szerintem a papuccsal nagyot nem lehet tévedni, mérettáblázat meg van fent az oldalon) ráadásul azon kevesek közé tartozik a bolt, akik ingyen! szállítják ki a megrendelt terméket.


Nem egy nagy durranás, de itthonra tökéletes lesz.


Már csak két nap és megint hétvége és szuper nyári idő jön.

Megjegyzések

  1. Te, én akkorát aludtam most, hogy ihaj, fél hatkor alig bírtam kikecmeregni az ágyból... tavaszi fáradtság :) de már jobb.
    Megnéztem a deichman-t, de már tényleg nincs sokminden. De köszi :)
    Kiskorúnak grat, úgy szeretném, ha az enyém is valamiben motivált lenne....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Ő se sok mindenben, történelem, irodalom, angol. Kb. ez a három. Az én fájdalmam , hogy a sportot leszarja :/ Pedig judoban pl. megye 2. helyezést ért el, aztán vége lett. A Deichmann szerintem most sorban adja az akciókat, a múlt héten nyuszis volt, most tavaszi.

      Törlés

Megjegyzés küldése