Cotswolds a csodás angol vidék

Egy bájos hely Közép Angliában. A bakancslistámon előkelő helyen szerepel, bár fogalmam sincs hogy eljutok e egyszer ide, de nagyon szeretnék. Azt hiszem, aki itt él a világ egyik legszerencsésebb emberének mondhatja magát. A képekről a nyugalom és békesség árad, szinte érezni a friss levegőt, a vidéki hangulat pedig teljesen beszippantja az embert. Gyönyörű környezet, dimbes dombos helyek, erdők, patakok, régi házak. Nem is kell más, festői az egész. 
Sokan költöznek ide a városokból, ahogy tette ezt a mostani ház tulajdonosa is annak idején. Egy régi házat újított fel, először csak kikapcsolódni jött ide, de most már itt él. 





forrás



Megjegyzések

  1. Igen, nekem is tetszenek ezek a régi angol építmények. Először csak a várak miatt nézegettem az építészetet, majd miután a lányom is kiköltözött a párjával, már megismertem a bristoli házak stílusát is, ami jellegzetes angol építészeti stílus, a természetes tégla külső borítás.
    Sokáig én is kívánkoztam ott élni, a romantikus ódon falak közt, de azután megismertem, hogy mennyire kevés napfényben lenne részem. No nem a kánikula hiányzik, hanem a rendszeres napfény adalék, kevesebb borús, esős idővel.
    Tkp. már vele egy időben a francia Provence vidéke is a kedvencem volt, és most már jó ideje csak arra vágyom, ott leljem meg a nyugalmam: http://static.designmag.it/designmag/fotogallery/979X0/182277/casa-con-pergolato.jpg

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretnék én is eljutni ide :) Készültem amíg Angliában voltam egy évig, de aztán nem jött össze, de hátha egyszer :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése