Egy nagyon

kedves blogtársam -inkább már távoli barátnőm- azt mondta két napja, hogy mostanában olyan sok negatív dolgot írtam és hogy sokat nyűgösködöm. Aztán elkezdtünk "beszélgetni" a fészen és be kell látnom igaza van. Az én életem végül is nem rossz. Van munkám, van egy cuki okos gyerkőcöm, van férjem, minden évben elmehetünk pihenni, nem hátrébb, hanem előrébb tartunk az életünkben, megválogathatom, hogy milyen ételek kerülnek a hűtőmbe, van meleg lakásom télen, ágyam, ahol aludhatok és szinte mindig azt csinálhatom, amihez kedvem van. Mi ez, ha nem jó lét, ha nem szabadság? Jól fejbe vágott a dolog, de minden szava igaz volt és azt hiszem jó is volt, hogy elmondta a véleményét és szinte jobb kedvem is lett, hogy valaki kimondta, hogy ez nem igazán jó így, miért nem veszem már észre? Úgy hogy próbálok ezentúl pozitívabban állni az életemhez, lazábbra venni a dolgokat, nem kattogni minden hülyeségen. Mert végül is minden a mi döntésünk és minden eredmény a mi döntésünk eredménye. Úgy hogy most ennek jegyében próbálom ezentúl a napjaimat megélni. 


Megjegyzések

  1. Én nem éreztelek negatívnak, lehet, hogy mert én is az vagyok? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Csak nem vagy az :) Voltak nyűgjeim az biztos, ha nem látszott, akkor az nem baj, de nem éreztem magam túl jól ez is biztos. :) Így leírva amiket meg felsoroltam mindig itt lesz nekem, hogy mennyi minden pozitív dolog van az életemben és ez csak kicsi része a sok mindennek, azt hiszem.

      Törlés
  2. Már valahol máshol is írtam, hogy perpill mindenkit negatívnak látok-érzek, valami oka biztos van - valami van a levegőben....
    Viszont tény, hogy nehéz jól kezelnünk azt, ami van, pedig tényleg az a jó, ha azt meglátjuk, és tudjuk becsülni... én is itt hibázom általában, de javítok rajta, amint észreveszem, és van erőm hozzá.
    Kitartáááás csajok!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát baromi nehéz :/ :/ De tényleg kitartás és igazán apróságokon múlik végül is, hogy mit hogyan fog fel az ember. De ettől még baromi nehéz néha meglátni a jó dolgokat, főleg hogy általában sok helyről zúdul ránk egy csomó sz....:)

      Törlés
  3. http://www.demotivalo.net//pic/1311326771-cXx7ng.jpg
    :) :) :)
    Szép napot kívánok!!! <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése