Hogy ne legyen

annyira boldog az ember, hogy végre itt a jó idő és a napsütés és a meleg, ma reggel esőre ébredtünk. :( Mondták, hogy esni fog, de az ember reménykedik abban, hogy nem itt. Végre felszáradt az udvar és kint lehettünk sokat, most meg ez. A kutyus gondolom eddig volt szép tiszta, illatos délután mire hazaérünk már nem lesz az :/ Fene vinné el. A gyerek meg ma megy uszodába az osztállyal. Mindegy, remélem azért hétvégén igazi szép napos húsvétunk lesz, ahogy ígérik. 

Tegnap végre megérkezett az olvasóm. Elsőre fura, mert minden gomb máshol van és kicsit több mindent tud, barátkoznom kell még vele, de este már erről olvastam és jó volt. :) A betűméretből pl. többfajta van és a világítás is szuper rajta, valamint sokkal gyorsabban lapoz és kapcsol ki be. Jó lesz, úgy érzem. A másikat már be sem tudtam kapcsolni, pedig előző este még olvastam róla. Mindenesetre most már óvatosabban fogok bánni az újjal, főleg a feltöltésnél. 

Futni voltam olyan jó idő volt, hogy ujjatlanban simán lehetett. Te jó ég, szenvedtem rendesen nem is ment sok csak közel 3km, de időm se lett volna rá, mert nem volt edzés és mennem kellett a gyerkőcért. Még jó, hogy tegnap összeszedtem magam, mert ma már az időtől nem tudnék menni, de remélem holnapra már jobb lesz, mert most minden második nap akarok, különben megint nem viszek rendszert bele és megint elbukom az egészet. Így is dobhatom ki 2 év kemény munkáját. Na de sebaj, végre ismét van kedvem és ez a lényeg.

Már csak ma és holnap megyünk dolgozni, aztán végre tavaszi szünet! Jó sok kertezést tervezek, virágok ültetését, kirándulást, mozit ezt azt. El ne felejtsek bevásárolni szerdán, mert ha nem megyünk dolgozni, akkor én nem szoktam elmenni itthonról ilyen dolgok miatt. Amúgy sem szeretek boltba járni. Nem sok minden kell csak zöldség, gyümölcs, üdítő, tejföl, túró, tej. A hűtőládában vannak húsok és minden más, amiből valami ebédet lehet majd főzni. Most már a laktózmenteset veszem minden tejtermékből a gyerek miatt és magam miatt is már, mert észrevettem, hogy sokkal jobb a gyomrom, ha ezeket a termékeket eszem én is. Úgy néz ki, hogy a glutént és a liszteket kerülnöm kell teljesen mindegy, hogy teljes kiörlésű vagy DW liszt, tönköly, stb. Sütöttem pogácsát a hétvégén és utána olyan nagyon égett a gyomrom, minden bajom volt tőle és elég rosszul voltam, még egyszer nem kockáztatom meg a dolgot. Már máskor is észrevettem, hogy ez van, leginkább a sós dolgoknál, de most már biztos vagyok benne. Nem baj, nem is bánom ha még ennél is kevesebb lesz mert legalább most, hogy futok és hanyagolni fogom ezeket a dolgokat gyorsabban formálódom majd nélkülük. Talán rizsliszttel majd kiválthatom vagy ha sütit szeretnék, akkor veszek gesztenye lisztet, vagy kókuszlisztet meglátom. A családnak muszáj majd sütnöm, úgy hogy teljesen amúgy sem zárhatom ki az egészet, viszont nekem máshogy kell majd ez biztos. 

Hát így, sok újdonság nincs, mennek a napok. Van egy két elintéznivalóm, plusz össze kell írnom, hogy mit hozzon a férjem kintről, mert jövő héten már április! és lassan jön haza. Mindig ráérünk még aztán utolsó pillanatban kell összeszedni ahelyett, hogy amikor eszembe jut valami, azonnal felírnám. Persze ilyenkor meg alig jut eszembe egy két dolog, mindig csak amikor már megjött.

Megjegyzések

  1. Ügyes vagy, hogy elmentél futni! Én nem merek, mindegy gyalogolok helyette meg tornázom... és elkezdtem diétázni. Amit a pogácsáról írtál, absz. igaz rám is, de én inkább az élesztőnek és a lisztnek együtt tudtam be a gyomorégést, meg annak, hogy sokat eszek belőle, mert imádom:) A zabliszt ( darált lidl-s zabpeheylből a legolcsóbb ) és a kukorica liszt is jó, változatosabban lehet használni mint a rizslisztet és nagyon jó bögrés sütit lehet csak mákból és almából sütni ( paleo süti ) édesítővel...azt én is fogom csinálni megint magamnak, mert nagyon laktató és finom is. Kitartást az újra mozgáshoz és a másfajta étkezéshez! Ezek az edzéstervek megvannak? A 10-es nagyon jó, tavaly csináltam kényelmesen meg lett vele a 10 km:) http://blog.futasrolnoknek.hu/10km-es-edzesterv/ az ötöst a lányomnak nyomtattam ki:) http://blog.futasrolnoknek.hu/5km-edzesterv/

    VálaszTörlés
  2. Sok erőt a kitartáshoz!
    A mesélőnek igaza van, az élesztő másnak is bántja a gyomrát.
    Egyébként, azt olvastam, az ételallergia legtöbbször a rossz felszívódás miatt fordulhat elő, tehát a bélflóra javítása probiotikummal a megoldás. Bár ennek ellenére a tejet akkor sem fogjuk jól emészteni.
    Jó ötlet a paleo étrend, magliszteket a gabonalisztek helyett. A magliszteknél az a gond, hogy nem tapadnak jól, ezért útimagfű-liszttel érdemes keverni, hogy összeálljon.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése