Igazi

tavaszi napra ébredtünk!!! Már most 10 fok van, mi lesz itt délután?? Hurrá. Éppen kávézom, közben megy a mosógép a hálóból bedobtam a futószőnyegeket mosni, aztán kiteregetem és remélem estére meg is szárad kint, hogy illatosan rakhassam vissza. Után jönnek a függönyök nem tudom miért, de ha tavasz van többször mosom őket, olyan jó, ahogy utána tele lesz a lakás a friss illatukkal. Várom a kertész bácsit, a múlt hétvégén nem tudta befejezni a metszést, mert elkezdett esni az eső, de remélem ma már készen lesz ez is. Egész nap kint leszünk csak előtte még gyorsan megcsinálom az ebédet. Nem terveztem nagy dolgot, rántott husi lesz meg krumplipüré a gyereknek, nekem még van kínai pirított tésztám tegnap előttről. 
A vázákba már a kertből hoztam be virágot, nárciszt, aranyesőt és a hálóba is mindjárt hozok jaj ez is de jó már, hogy végre lehet saját virág mindenhol!!! 

Jó lenne, ha az idő már így maradna és nem kellene már fűteni mert most már macerának érzem. Szerintem egész nap elmolyolunk kint és ha holnap jó idő lesz, akkor megpróbálunk egyet sétálni az erdőben, talán már nincs olyan nagy sár. Megnézzük a medvehagymát, most már tuti nálunk is tele van vele az erdő lent a völgyben. Minden évben alig lehet tőle lépni, annyi szokott lenni. 

Nagyon nincs miről írni, az élet most éppen ismét szép hála a jó időnek. Kellett ez már nagyon. Megyek is a dolgomra, mert annyi mindent terveztem mára és ez jó.

Szép hétvégét.


Megjegyzések

  1. Én is várok tujavágót, nagyon necces, mert egy méter van közte(kb. 20 m hosszú, a kerítés mellett) és a bokrok közt, amik fiatalok, sérülékenyek. Csak egyszer kellene neki rendbe tennie, aztán már a férjem is tudná. Jó munkálkodást neked. S eszembe jutott az este a mosógépben feledtem egy ágytakarót. Mire jó a blogolvasás!

    VálaszTörlés
  2. Nálunk egyebekkel telik a hétvége, virágvasárnap van, konfirmálás.
    S bár itt nincs szép idő, szél van, hideg, az érzés, hogy megújulunk, tavasz van, új remény és új erő- ez hasonló. Így is, úgy is legyen szép. Itt is, ott is :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése