Két kávéval

indítottam a napot és egy alapos szellőztetéssel. Úgy keltem fel, mint akin átment az úthenger, fáj a fejem még mindig és úgy éreztem a nappaliba kijőve reggel fél ötkor, hogy semmi levegő nincs bent. Fülledt meleg volt, száraz és nehéz. Egy jó fél órát, talán még többet is nyitva volt az ablak a konyhában és a nappaliban és mivel a kettő már egybe van nyitva, jó kis kereszthuzat lett. Minden nap reggel és délután amikor hazaérünk szellőztetek, de még is ez kellett. Szerintem összefügg a dolog azzal, hogy folyamatosan fáradtnak érzem magam. Jó lesz ez a 4 nap szünet, gyerek is én is már nagyon várjuk. Megyünk a NASA kiállításra és mozizást is tervezünk, vásározást Pécsen. Jó lenne legalább egy két nap folyamatos jó idő, annyira vágyom már a sok sok napsütésre. Szeretném lemosni a kerti bútorokat és ha lehet kicsit megnyírnám a füvet is, aztán elrendezni a tiszta bútorokat és kiülni olvasni vagy csak feküdni a nyugágyon a gyerekkel és jókat beszélgetni. Talán már tényleg nem jön vissza a tél. 
Az aranyesők kinyíltak és nemsokára a mandulafa is virágozni fog, aztán majd a korai gyümölcsöket hozó fák, jaj de jó lesz! A Tenkes oldalában már mindenhol virágzó fák vannak, ennyire sok még nem is volt talán egyik évben sem,  látszik, hogy nem volt igazi hideg. Idén jó lenne a kinti eltervezett dolgokat megcsinálni vagy legalább is a nagyját annak, amiket szeretnénk. Én több bokrot ültetnék és virág ágyásokat tervezek, bár azt hiszem ha készen lesz a tó, akkor az eléggé feldobja majd a nappalival szemben lévő részt, elég nagy lesz sok növénnyel, csobogóval, "sziklákkal" kövekkel. Hát majd meglátjuk. 
A hétvégén kintről behozott nárciszok még nagyon jól bírják, pedig már ötödik napja díszítik az ebédlő asztalt. Olyan jó rájuk nézni. :) 
Na szedjem össze magam, ma már szerda hét közepe azért ez jó. Gyorsan telnek a napok. 
Ide rakok egy kis tavaszt, hogy jobb legyen az összkép :)




Megjegyzések

  1. 5 óra óta fent gubbasztok. 8-ra megyek dolgozni és ilyenkor mindig morgok, hogy mit csináljak én kora reggel?! Vékonyak a falak, így nagy hanggal járó tevékenységet nem folytathatok. Aztán jön az agyalás, a görcsölés és a h...e gondolatok csak úgy tódulnak bele a fejembe. Kissé stresszesnek érzem magam.
    Nagyon nagyon vágyom a csodás napsütésre és a melegére. Ehelyett tegnap a jég esett. Szép volt, mondhatom...
    Össze kell szednem magam, de iziben!!! Csak is pozitív gondolatok!!! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jég?? Te jó ég :/ Pontosan ezt élem át minden reggel, amit te is írsz. :( Jó lenne már a nap és a folyamatos meleg, jobban lennénk tőle. Szép napot!

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te is futsz?? Na ezt nem is tudtam (vagy csak nem emlékeztem?) Most süt a nap és olyan tavaszi reggel van, olyan igazi.

      Törlés
    2. Töröltem, mert nagy elütés volt benne:)
      NAgyon várom én is a négy napos pihit, szeretnék már kijutni a kertbe, és délben futni, amikor üresek az utcák és süt a nap :) Na majd meglátjuk!- Szóval igen futok:) Azért nem tudod, mert szerintem te nem jársz hozzám,mert zárt vagyok, de szívesen adok meghívót a banyuc.blogspot.com-hoz ha írsz egy emailt ( hatarszelihuncut gmail.com - ez a kennel nevünk ne nevess! )

      Törlés
    3. kérek meghívót, naná : kovtama@citromail.hu

      Nem tűnt fel az elütés :D :D Nekem ma a 9 is páros :D

      Törlés
    4. Én vagyok az, aki nagyon gyorsan és nagyon összevissza ír:) Felvettelek az olvasók közé, így elvileg már tudsz olvasni...nem tudom, hogy megy- e ki külön meghívó, nem emlékszem, bocsi:)

      Törlés
  3. De szép ez a kép! :) én is azt érzem mostanában, hogy megfulladok a benti meleg, fűtéses levegőtől sokszor.... Nagyon kíváncsi vagyok majd a kerti tóra, jól hangzik, egyszer én is szeretnék! - a napokban nézegettem, meg járkáltam a ház körül, hogy mit és hogyan és hova lehetne, de annyira fogalmam nincs... annyira jó lenne mellém most valaki, akivel együtt lehetne tervezgetni meg dönteni, vagy aki megmondja, hgoy az miért jó, az miért nem, vagy egyáltalán, van neki ötlete... :( szóval nagyon hiányzik egy férfiembör...
    A négynapos hétvégére még sokmindent nem terveztem, de nagyon vágyom egy kimozdulásra én is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt van férfiember és ...elmondom hogyan történik egy 5500nm-es területen pl. egy gyümölcsfa ültetése:

      Férjem: szerinted hova ültessük?
      Én: nem tudom
      Ő: de még is, hol nincs útban?
      Én: nem tudom
      Ő: ne már, hova??
      Én: fogalmam sincs

      Erre berakjuk egy vízzel teli vödörbe, hogy majd kitaláljuk hova rakjuk.

      Rendszerint ez eltart egy napig is, mert nem találunk megfelelő helyet :D :D :D érted, fél hektáron :D :D
      Nehéz a kertészkedés, nehéz. Férfiemberrel is :D :D

      A kerti tavat 12 éve tervezzük, talán idén nyárra meg is lesz. Már nagyon várom, de remélem egy csúszómászó sem fedezi fel és jön oda inni :/ Ettől kicsit tartok, nálunk időnként előfordul egy két sikló, jesszus de utálom őket :(

      Törlés
    2. Én:ó oda pont elférne még egy ilyen-olyan fa!
      Férj: Szó sem lehet róla, már majdnem összeérnek a fák koronái!
      Én: Akkor esetleg oda?
      Férj: Nem, azt a kettőt is ki akarom vágni, úgysem teremnek és folyton metszeni kell őket, meg az a sok levél...
      Én:De én úgy szeretem a fákat!
      Férj: De én meg már úgy nem szeretem, hogy annyi munka van velük!

      Szóval tényleg nem könnyebb egy férjjel sem, te legalább azt és oda ültetsz ahová akrsz! Nálunk meg most a tizenéves fákat kivágja mert gombásak, meg sokat kell metszeni őket, mert nem teremnek, meg sok a levelük meg ilyenek:( Persze könnyű nekem, mert én csak néha gerebléyzek, de ő tényleg sokat permetez meg minden...

      Törlés
    3. Valamiért nem tudok belépni a blogodra :(

      Törlés
    4. Pedig felvettelek, de nyitott még a meghívód! Ide küldtem: kovtama@citromail.hu - esetleg nincs másik email címed? Van más is akinek nem sikerült csak egy másik email címmel, csak el is felejtettem...

      Törlés
  4. ... még a végén elhiszem, hogy dejó nekem :D :D :D!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony jó is, csak még nem fedezted fel!)))DDD
      Mariann

      Törlés

Megjegyzés küldése