Két napig

gondolkodtam és nézelődtem, véleményeket olvastam oldalakon meg minden és végül is nagy nehezen - de tényleg nehezen szántam rá magam - megrendeltem az új olvasómat. Figyelem Kindl rajongók most felszisszentek, de valahogy engem nem fogott meg az az olvasó. Ez a termék pont azt tudja, amire nekem szükségem van és nem adok ki rá több pénzt csak azért, mert egy márka ismertebb. Hát ilyen vagyok, mit csináljak? :) Ráadásul magyar a cég és van magyar szerviz és ha valami baj van vele - ajánlom, hogy ne legyen - akkor gyorsan megtudják javítani. Jókat írtak róla a termék teszteken és azok is, akik már használják. Egyébként most dobták piacra. Már nagyon kíváncsi vagyok rá. :)

Szóval ő az:


forrás
Első látásra szerelem és ebben már van világítás is, úgy hogy nem kell éjjeli lámpát használnom hozzá, nem zavargok vele és olvashatok ameddig csak akarok. Remélem nem nyúltam mellé. Huh.

Ma már munka, nehezen ment a felkelés. Első körben mindjárt jól ki is írtam a szabadságomat a sulis tavaszi szünetre, hogy jól induljon a nap. :) Aztán dolgozgattam, amit kellett.

Vár otthon egy egész csirke, amit reggel kivettem a fagyasztóból és ha hazaértünk jól befűszerezem, aztán úgy ahogy van egészben fogom megsütni. Salátát és párolt zöldséget csinálok majd hozzá, mert nagyon beakarok keményíteni kajailag. Gyerkőcnek majd krumplipüré lesz. Nekem meg szinte semmi szénhidrát, de tényleg semmi!

Reggel összepakoltam otthon, holnap a suliban laza nap lesz úgy hogy nagyon nem terveztem semmit délutánra a főzésen kívül. Nem is baj, mert elég nehéz visszarázódni a hétköznapokba négy nap szünet után. De legalább mindjárt itt a hétvége ismét. :)




Megjegyzések

  1. Nem tudom eldönteni, hogy mennyire rontja a szemet egy ilyen kütyü :) én per pillanat idegenkedek tőle, kíváncsi vagyok a véleményedre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem rontja, mert papír alapú, pont mint egy könyv. Én is idegenkedtem tőle, mikor az elsőt megvettem, de már nem tudnék nélküle meglenni :D Na jó, biztos meglennék, de most, hogy tönkre ment a régi olvasóm olyan mintha hiányozna a fél karom. Egyébként a betűméretet lehet módosítani, azt hiszem 5 féle méret van rajta és több ezer könyv fér el rajta. Szeretem :)

      Törlés
  2. Sajnos én is könyvpárti vagyok, de nem vagyunk egyformák.

    VálaszTörlés
  3. Ó én nagyon szeretnék egyet:) Majd talán karácsonyra meglepetem magam eggyel- egy ilyen barátságosabb árúra gondolnék én is:)

    VálaszTörlés
  4. Én is gondolkodom egy olvasón, el sem tudom képzelni, milyen lehet rajta könyvet olvasni. Olyan jó lenne, ha írnál erről egy kicsit bővebben! És megírnád a tapasztalataidat erről az újabb olvasóról is? Köszönöm szépen :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése