Ma már megpróbálunk

visszarázódni a dolgos hétköznapokba. Hű, nem lesz olyan egyszerű, mert most kezdtünk hozzászokni az itthon léthez. Eltudnánk viselni Kiskorúval még legalább egy hétig. Az éjjel nem is aludtam jól, gyerek is mellettem aludt, forgolódott, keresztbe feküdt az ágyon, úgy hogy kb. 1 órát bírtam nyugodtan aludni. Kb, mint egy zombi úgy nézek most ki és nem úgy, mint aki itthon jól kipihente magát a 6 nap alatt. Csak éljük túl a mai napot, erre hajtunk szerintem most mind a ketten. :)

Mától megint beiktatok egy két napot, amikor csak gyümölcsöt, tiszta gyümölcslevet /nem cukrozott, nem tartósítószerrel teli nyomott/  ásványvizet, sok folyadékot fogok inni. Bár nem vittem túlzásba a húsvétolást, azért lecsúszott pár olyan dolog, aminek nem kellett volna így most megint rám fér egy pár napos tisztítókúra. Mára pedig a vádlim is rendbe jött, legalább is nem érzek most semmi húzást, fájdalmat és a keménység is eltűnt, úgy hogy megpróbálok ismét futni, először 3-4 kilométerrel kezdeni. Lehet gyorsan kezdtem bele és ez volt a gond. 

Megyek is, elkészítem a gyümölcssalátám amit a munkahelyre viszek. Áfonya, banán, kivi, ananász, pici eper és egy két teáskanál méz. Tízóraira natur joghurt lesz és tiszta meggylevet is viszek, valamint ásványvizet. 

Szép napot. 

kép pinterest

Megjegyzések

  1. .... :) akkor nem csak velem alszik egy 12+ éves? :):):) megnyugtató....
    Nekem a gyümölcsök reggel illetve délelőtt nem mennek, mármint úgy, hogy mindenféle szilárdabb előzmény nélkül. Délutánra-estére már jólesik, ha ilyesmit csinálok, de reggel egyszerűen nem jó a gyomromnak.
    Nekem most a napokban többen mondták, hogy fogytam, és ööö, nem olyan pozitív hanggal, szóval nemtom, hogy nézhetek ki... :S. Egyébként a derekamat akartam (volna) csökkentei, illetve az úszógumikat, de asszem, arcról, fenékről ment le, ami nem igazán jó, tényleg. Nem akarok belapultseggű negyvenes lenni... (a másik nagy mumus a dajerolt egyenfrizura, aminek fészek (lyuk) van a tetején a fej közepén... brrrr.... mindekettőre van esélyem, jaj....)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig, állítólag az okosok szerint a gyümölcsöt inkább délelőtt kell fogyasztani, mert hát ugye a gyümölcscukor....én bírom, bár én bármikor tudok gyümölcsöt enni. :)
      Akkor alszik velem egy 12 éves, amikor ketten vagyunk, szóval elég sokáig, de nem lehet tőle nyugodtan aludni komolyan embert próbáló :D :D

      Én most belapult seggű szeretnék, mert az már olyan régen voltam. Kb. soha :D :D :D

      Törlés
  2. Azért alszik veletek a 12+-os mert nincs kisebb:) Nekem a ők már nagyok, nálunk a hatévest cipeljük felváltva vissza a helyére, ha van erőnk, de ha egy 12+-al lennék kettesben én is vele aludnék, mert egyedül nem jó aludni. :) Gxümölcs délelőtt, hihetetlen, de hozzá lehet szokni! én azt szoktam mondani, hogy ha gyümölcsöt eszek csak akkor is éhes leszek délre, ha meg üres szénhidrátot akkor is, így inább beérem a gyümölccsel, bár néha már unom. Én is szeretnék ronda sovány lenni, de kb nulla rá az esélyem.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése