Megint úgy telt el

egy hétvége, hogy sok mindent nem lehetett csinálni az idő miatt. Szombaton elmentünk a nagyszülőkhöz, voltunk vagy másfél órát (én mondom néha az is sok, de tényleg)aztán rohantunk haza és akkor kicsit kint voltunk az udvaron kutyázni, meg kicsit tenni venni és máris este lett. :/ Amikor itthon vagyunk mindig gyorsan lesz este ez olyan igazságtalan. Vasárnap meg már hajnalban esőre ébredtem, úgy hogy lőttek a hétvégi programoknak. Eddig időnként örültem, hogy ha ilyen nap volt, mert rálehetett fogni valamire, ha az ember lustálkodni akart, na de már március van és tavasz meg minden és szeretnék kint tenni venni, ültetgetni virágokat, meg gereblyézni az eper ágyásokban az elszáradt leveleket, meg málnát metszeni, meg minden mást, füvet nyirbálni és azt akarom, hogy mostantól kezdve legalább egy hónapig ne essen az eső csak a nap süssön ezerrel. Hahaha. 

Na jó, azért kicsit dolgoztam itt bent, fürdőszobát suvickoltam, meg a lakást és így csillog villog minden pár napig. Végre tényleg kiválogatottam a ruháimat, hát mit ne mondjak most valóban szőrös szívű voltam magamhoz, konkrétan alig maradt valami a szekrényemben. Nyárra meg főleg nem sok minden. Eszméletlen mennyi minden volt, amit nem is vettem fel sosem és komolyan, mintha egy nagy kő esett volna le a szívemről, hogy végre csak olyan vesz körül, ami tetszik és jó és praktikus. Ja és mindent felpróbáltam és megállapítottam, hogy baromira szarul nézek ki most, hogy nem futok. Konkrétan szétfolytam és konkrétan van egy nadrágom, amit össze sem tudok zipzározni, pedig januárban még simán.  Na ez maradt, ez lesz a motivációs nadrágom, mert ezt már tavaszra vettem aztán nesze neked, ennyit erről. :(  Szóval basszus, itt a tavasz csinálni kell valamit végre magammal és nem csak pofázni  beszélni róla. Na szóval, annyira belendültem, hogy kiválogattam a régi újságokat, kozmetikai cuccomat, a bizsus cuccost és most csak azok maradtak, amiket hordok és szeretek. A többi ment négy szatyorba és megy tovább ismerőshöz. Függönyt mostam és előpakoltam a húsvéti dekorációt, aminél rájöttem, hogy ez kevés. Van egy nagy fa nyulam, meg 3 fa tojásom, hogy hova tűnt a többi ?? Nem tudom, de még be kell szereznem pár színes tojást, amit felakaszthatok barkára vagy valamire. Nárciszt meg hoztam be a kertből. Úgy hogy azért varázsoltam egy kis tavaszt ide bentre. Ja és tervezem, hogy egyik nap, amikor Kiskorú edzésre megy, akkor én elszaladok a lakástextil boltba és veszek párnának meg asztalterítőnek és függönynek valami tavaszi anyagot és varrni fogok, feldobom a lakást kicsit. 

A mai napot meg egyszerűen csak túl akarom élni, mert annyira nem érzem, hogy a hétfőnek már itt kell lennie. Szörnyű.

Megjegyzések

  1. Te is leszel egyszer nagyszülő, és kitudja milyen, lehet túlteszel a mostaniakon.)) Márti

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése