Négykor keltem

mert begyújtottam a mai kirándulás előtt. Későn érünk haza és gyanítom, hogy fáradtak leszünk, úgy hogy szerintem egy gyors zuhany után beesünk majd Kiskorúval az ágyba, így akkor már nem akarok bíbelődni vele. Este összepakoltuk a cuccunkat egy fél óra múlva megcsinálom a szendvicseket, amúgy minden útra készen várja, hogy induljunk. Olvasni való, játék, fényképezőgép, ez az apróságok mind bepakolva. Az olvasómat szépen tönkre tettem, valószínű a múltkori feltöltésnél letörtem azt a kis pöcköt, ahova bedugom a töltőt, úgy hogy ennyi :/ :/ Még kb. egy hétig bírja, mert szerencsére a feltöltés sikerült akkor, de most már használhatatlan. Már 3 vagy talán 4 éves is van, úgy hogy lejárt a 2 év garancia, szerintem megcsináltatni nagyon nem érdemes, azért majd megmutatom egy szervizben, hátha. Nem fűzök hozzá sok reményt, hogy normális áron esetleg meglehet csinálni, meg különben is már nem olyan vészes áron lehet kapni nagyon jókat, így lehet hogy majdnem ott lennék a szerelés után, mintha vettem volna egy újat, amire még garancia is van.  Nagyon mérges vagyok nekem az olvasás létszükséglet, szóval vennem kell egy másikat gyanítom. Tegnap este még böngésztem a neten és találtam egyet, amiről jókat írnak és árban is pont belefér abba az összegbe, amit hajlandó vagyok most kiadni érte. Még gondolkodom rajta, de előbb utóbb döntenem kell. 

Na, megyek is még legyártom a szendvicseket, zuhany aztán keltem a gyerkőcöt és fél hétkor indulunk. 
Szép napot.

Megjegyzések

  1. Szép napot kívánok nektek! Nálunk sajnos munkanap van, holnap is, ráadásul ma szakmai vizsgám lesz.

    VálaszTörlés
  2. Szép napot! kicsit irigy vagyok, nekünk egyenlőre semmi program nincs kilátásban, jó lenne valamit kitalálni....

    VálaszTörlés
  3. Még napsütéses idő van, de holnapra hidegebbet mondanak, remélem nektek ma szép, élményekben gazdag lesz.
    Mit jelent az "olvasó", ami elromlott?

    VálaszTörlés
  4. Szép napot!

    Hű, ez nagyon fájdalmas lehet, még a bőröm is libabőrös lett a gondolatra, ha esetleg az enyém menne tönkre... brrr.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése