Nem szeretnék

káromkodni, bár legszívesebben most azt tenném, mert persze megint szakad. Ennyit a mai kertezésről és metszésről :/ Nincs hideg, ami jó de a nem volt tél miatt mindent előbb kell csinálni idén és lassan kinyílnak a gyümölcsfákon a virágok, úgy hogy jó lenne már túl lenni rajta és egy alapos lemosó permetezést csinálni, mert rengeteg kártevőt jósolnak idén az enyhe tél miatt. Hát ebből idáig semmit nem lehetett csinálni. Most már tényleg elegem van, bármerre megyünk a körülöttünk lévő szántóföldeken akkora tavak vannak, hogy kb. úszni lehetne benne és lassan nálunk is feltör a talajvíz, pedig a kútban 40 méter mélyen van a víz. Nem lehet még két napra sem programot tervezni, mert mindig keresztül húzza az időjárás. Na erről ennyit, ez is sok volt.

Nem akartam írni, amíg nem tudom mi a vége de most egy tisztítókúrát próbálok csinálni 2 napig. Főleg teát, vizet iszom, saját készítésű smoothiet, illetve vettem gyümölcslevet - ha megkívánnék valami édesebbet a víz mellé -  ami 100%-os, nincs benne hozzáadott cukor és tartósítószer most ezt:

kép: google

A kávéról nem mondtam le, bár tudom hogy elvileg azt sem szabadna, de gyanítom nem bírnám a dolgot, ha azt is megvonnám most magamtól. Reggel az az első anélkül nem megy a nap, így kicsit hígabban, több laktózmentes tejjel csináltam magamnak. Nagyon jól sikerült az első nap, bár az az igazság, hogy este szenvedtem, így egy marék pattogatott kukoricát elcsórtam a gyerektől, de ha nem tettem volna, tuti nyitottam volna a hűtő ajtaját. :D Na szóval, mivel túléltem a tegnapi napot és nem részletezem, ma reggel már hányszor voltam ott, ahova a király is gyalog jár a mai napon megpróbálom folytatni a dolgot. Mert pattogatott kukorica ide vagy oda már is sokkal jobb a hasam érzem. Biztos, hogy ma már jól fog menni, úgy hogy nem adom fel. 

Ilyen gyümölcslevet pedig INNEN tudtok rendelni. A doboz többször felhasználható, egy vásárlás után már csak a belevaló gyümölcslével teli tasakot kell megvenni. Nagyon sűrű, úgy hogy ez a mennyiség (3 és 5 literesben kapható) simán a duplájára hígítható. A gyereknek is hígítom és ezt visz az iskolába, ha a sima vizet már unja. Tudom nem olcsó, de nagyon finom, igazi gyümölcsíz, természetes alapanyag van benne és inkább fizetek többet, mert magyar céget, terméket támogatok. Nekem ez is fontos. Már a bio boltokban is kapható, vásárban is láttam, de én pl. egy savanyúságot áruló kistermelőtől vettem, akinek a Tescoban lévő üzletsoron van boltja.

Megjegyzések