Nem tudom ki

hogy van vele, de valami iszonyatosan fáradt vagyok. Nem akarok panaszkodni, alig tudtam felkelni az ágyból. Gondoltam is rá, hogy hagyom a fenébe az egészet, munkát, iskolát kinyomom a telefonom és csak alszunk és alszunk és alszunk.....vagy legalább is maradunk vízszintesen, már az is elég lenne. Felmelegedést mondanak és kevesebb esőt - tegnap még legalább is - úgy hogy lehet erről van szó. Nem álmos vagyok igazán, hanem nehéz minden lépés, minden mozgás. Hogy tavaszi fáradtság e? Nem tudom, hívjuk annak. 

Tegnap megsütöttem a csirkét, raktam a hasába karikára vágott citromot, köré répát, zöldséget, hagymát és így sült meg egészben. Jó lett. 

Most meg itt iszom a kávémat és ébredezem. Elég lassan megy. :/  Még jó, hogy ma már csütörtök. Nem is igazán tudok miről írni, mert sok minden nem történik sőt leginkább nem történik semmi sem. Csak mennek a napok egymás után. Hamarosan a férjem is hazajön, aztán belevág a következő itthoni építkezős projektjébe. :) Az lesz neki a kikapcsolódás nekem meg egy kisebb infarktus. :)

Lesz benne új kapu készíttetése, a kerti tó megépítése, talán végre a fedett kocsibeálló is belefér. Jó lenne a külső vakolást is megcsináltatni a ház elején és a hátulján az még vissza van.  A terasz felőli oldal készen van. 
És aztán jó lenne legalább egy nyugis hétvége csak kettesben.


Megjegyzések

  1. A fáradtság ismerős,egész februárban nem tértem magamhoz. Mióta szedem a vitaminokat (multi és D) sokkal jobb a helyzet. :)

    VálaszTörlés
  2. A fáradtság ismerős,egész februárban nem tértem magamhoz. Mióta szedem a vitaminokat (multi és D) sokkal jobb a helyzet. :)

    VálaszTörlés
  3. Én is veszek valamit, mert kész katasztrófa vagyok mostanában :/ De az is igaz, hogy amikor futottam rendesen akkor még ez sem volt. Sosem voltam fáradt, sokkal pörgősebb. Még egy ok a rendszerességre. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írni se tudok rendesen :D :D

      Törlés
    2. Én is a vitaminokra szavazok, ami gatyába rázza az embert, és hát az intenzívebb mozgás.
      De a télen tanultam még egy fontos szempontot az emésztéssel kapcsolatban. Hiába eszünk mindenfélét, javítani az állapotunkat, ha az emésztő rendszerünk képtelen felszívni. Ezen segít a probiotikum, amit elég hosszú idegig kellene szedni, hogy helyrehozza.
      A fermentált zöldségek nagyban segítenek, ha minden étkezéshez fogyasztunk egy kicsit.

      Törlés
    3. Milyen vitamint javasolsz?

      Törlés
    4. Minden télen elő kell vennem a rég bevált vitaminforrást, a Lenkei-féle vitamincsomagot: http://www.drlenkei.hu/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=320&virtuemart_category_id=219

      Persze, nem veszem be a napi 6 tablettát, csak hármat, de mellé még a vízben feloldott Kal-Mag port is fogyasztom, mert ennek különösen jó hatást tapasztalok a hangulatjavításra:
      http://www.drlenkei.hu/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=476&virtuemart_category_id=221

      A fiam, bár nagykorú, 23 éves, nem szereti a nagyméretű tablettát, ezért folyékony változatban fogyasztja:
      http://www.drlenkei.hu/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=294&virtuemart_category_id=219

      Ezeken kívül a probiotikum valamelyik változatát felváltva használom.

      Ki kell próbálni, hogy kinek mi válik be, nagyon sokféle vitaminkínálat van, nekem ez 11 éves tapasztalatom.

      Törlés
  4. Tegnap lépni nem tudtam úgy sajgott a műtött lábam, látod én is felmelegedésre gondoltam. Lehet, hogy tényleg megjön az igazi tavasz, s ezt érzed? Amúgy ez a tél olyan nyavalygós volt, olyan semmilyen, az sem tesz jót az embernek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, hogy nyavalygós volt sok helyen?? Pedig még tél sem volt igazán.

      Törlés
  5. Dettó. Tegnap mindenki megkérdezte, mi történt velem, mert valami katasztrofális állapotban voltam.
    Mára kicsit jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kicsit jobb és végre süt a nap! Igaz, reggel jég volt a kocsimon :O

      Törlés
  6. Én pörögnék ma :) - ehelyett itt ülök a melóhelyen, és punnyadok... na mindegy, mindjárt hétvége.
    Szerintem valahogy úgy van amúgy, hogy minél kevesebb dolgot csinálsz, annál jobban leeresztessz, és nehezebb minden, meg tunyább az ember - ellenben ha ötvenezer dolgod van, valahogy pörög minden, legalábbis nálam, sokkal aktívabb és hatékonyabb vagyok. Ja, és jobbkedvűbb is :). Csak... nekiállni nehéz....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez pontosan így van. Épp most mondtam a kolléganőmnek,( mert kérdezte,hogy mikor megyek futni) hogy annyira eltunyultam a tunyulásba, hogy rohadt nehezemre esik elkezdeni ismét, csak beszélek róla állandóan. Pedig amikor mentem sosem voltam fáradt és annyi energiám volt, mint a fene. Úgy hogy ideje lesz összekapni magam!

      Törlés
  7. A meghívbód még mindig nyitott, ezek szerint nem tudsz még belépni hozzám.... másik email cím? Nem citromail-es? Szóval én a béna térdem miatt sokat pihentem a hétvégén, így most folyton mennék, ehelyett azonban itt ülök... Gy. a kertet vette célba erre a nyárra. Kaput csinál hátr anagyot, meg tujákat akar körbe ültetni, kivágott 9 fát... szóval talál elfoglaltságot magának és nekünk is bőven:) A hétvégén is kertészkedés lesz, ha nem esik. Vitamin: Ginkot szedek és kurkumát a z utóbbit a lábamra, az elsőt az agyamra:)

    VálaszTörlés
  8. Tegnap is próbáltam és azt irja ki, hogy nincs jogosultságom :( :( Nem tudom mi lehet a baj.
    Nincs másik, Krikszi is küldött a citromailre és jó lett. Csinálok egy másikat akkor, valami gmailt és majd megirom! Hátha úgy sikerülni fog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. oké! Én küldtem elvileg meghívót, arra kell kattintani nem?

      Törlés
    2. krikszinek is gmail-os címe van megadva, sőt citromail-es nincs is senkinek...

      Törlés

Megjegyzés küldése