Pfúúúúúú tök rosszul

aludtam. Igaz, már nyolckor ágyban voltunk, olvastunk, kilenckor már villanyoltás volt. Először fél kettőkor ébredtem fel, hogy én már nem vagyok álmos és onnantól kb. fél óránként fent voltam. :/ Úgy hogy ma reggelre nem vagyok toppon az biztos. Az eső is esett éjjel, most is csöpörög, de nem érdekel a kutyus megy fodrászhoz én már nem mondom le, nem lehet tovább halasztani. 
Remélem délutánra azért jobb idő lesz, mert nagyon nagyon kint akarnánk már lenni. 

Ma csak főzök, sajtos rakott csirkemellet készítek, csicseriborsós rizzsel, salátával. Kiskorúnak sütök csokis muffint.

Hát nem úgy néz ki, hogy ebből napsütés lesz. :/ Megyek teregetni.

 


Megjegyzések

  1. Én is fent vagyok már régóta, megint. Most kávézok és napozok. Igen, itt süt, már harmadik napja, így teljes mértékben biztos vagyok benne, hogy most már nálatok is jó idő lesz. Amilyen idő itt van, az kb 3 nap és otthon van!! ;) :) ;) Szóvaal, kitartást!! Én már küldtem a Napot neked!!! ;) :)
    Szép hétvégét! :)

    VálaszTörlés
  2. ültem itt reggel a gép előtt az egyes számú kávémmal és vártam a beszámolódat. szép napot kívánok nektek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... csak mert hozzá tartozol a reggeli kávémhoz :-)

      Törlés
    2. De aranyos vagy, köszi :) Nektek is szép napot! Most elkezdett itt sütni a nap, lehet még is jó idő lesz :)

      Törlés
  3. Néhány kávé nem hozza helyre a hangulatod?

    Nem tudom kitől hallottam ezt az elnevezést, hogy Kiskorú, amikor még a blogol.hu oldalon blogoltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ittam kettőt :) Én sem tudom, de jobb így titkosan róla írni :)

      Törlés

Megjegyzés küldése