Tegnap lelkesen

elmentem futni, gondoltam de jó lesz végre megjött a kedvem hozzá, itt a tavasz hurrá! 6 km-t terveztem ez oda vissza Siklós Harkány. A kocsit most Siklóson tettem le egy háztartási bolt előtt parkolva, ahova utána még beakartam menni, balkonparadicsom magokért, mert azt akarok cserépbe vetni és ide a teraszra kirakni. Tök jó volt, lement a 3 km, kevés megállással. Aztán amikor már visszafele futottam kb. az ötvenedik méternél éreztem két erős rántást a jobb vádlimban és olyan fájdalom ment át rajta, amit még nem éreztem. Megálltam és lépni nem tudtam ott álltam szerencsétlenül egy helyben vagy öt percig, mire volt merszem megpróbálni lépni, ami persze alig sikerült. :/ Na mindegy, a visszafele utat, amit futva kb. 22-23 perc alatt tettem volna meg, most egy óra alatt sikerült (ha nem több ) Nagyjából fél lábon, alig lépve a jobb lábamra, nagyon szenvedősen tettem meg. Vettem magnézium tablettát, azt iszogatom és mára picit jobb lett, de még mindig sántítva megyek. Nem tudom mikorra jön rendbe, remélem pár nap és megint megpróbálhatom az edzéseket, de már most félve gondolok bele, ne hogy megismétlődjön. Még akkor sem történt ilyen velem, mikor kezdő futó voltam. Basszus.  

Na mindegy, ez van most pihenés. Kényszerből. 

Gyorsan főzök valamit , azt hiszem csirkepörkölt lesz, tönköly tésztával és uborka salátával. Aztán később kimegyünk, egyre melegebben süt a nap végre! Remélem hétvégére itt lesz a beígért 20 fok. Tegnap elég rossz idő volt, hol esett, hol sütött a nap, de hideg szél fújt. Ma már jobb. 



Megjegyzések

  1. Gyors gyógyulást. Rendesen bemelegítettél? Ilyenkor történhet hasonló. :( Van esetleg valami jó kenőcsöd?

    VálaszTörlés
  2. Gyógyulást, és szép ünnepi napokat kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Sajnálom, én is lebengásodtam, így csak gyalogolok... mindegy, ez is valami, remélem gyorsan elmúlik a vádli gondod!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése