Végre felszáradt az

udvar, két napig nem esett az eső, hétvégére beszéltem meg az ismerős kertész bácsival, hogy eljön megmetszeni a gyümölcsfákat, de nem tudom lesz e így belőle valami? Jelen pillanatban annyira szakad, hogy még azt sem tudom, hogy szállunk be a kocsiba, ha indulni kell a dolgozónkba. :/ Na mindegy, végül is péntek van csak pár óra és itt a hétvége! :) Szombaton nem megyünk dolgozni, mert úgy néz ki nálunk a gyerekeknek nem kell menni suliba, úgy hogy szabin leszek. A hét elég laza volt a gyerkőcnek is. Most már jobban is van, hála a Coldrexnek. Szerencsére a náthán kívül -  ami azért jól elkapta - nem lett nagyobb gond. Úgy hogy remélem a hétvégén már nagyjából el is múlik. Kirándulást terveztem a két napból valamelyikben, gondoltam elmegyünk az erdőbe megnézzük mennyi medvehagyma van már , nálunk nem lehet tőle lépni, ha kibújik a földből. Hát ez most ugrott az biztos, mert az esőből ítélve jó nagy sár lesz lent a völgyben. 

A tavasz érkeztével tegnap azon gondolkodtam, hogy megpróbálok két napos - hétvégi - böjtöt tartani. Ez abból állna, hogy csak gyümölcsöt ennék és gyümölcsből készített smoothiet innék. Egyszer régen egy volt kolléganőmmel csináltunk ilyet 5 napig. Csak folyadékot ittunk, menta teát, vizet, sima teát ilyesmit. Az első egy két nap nehéz volt, de utána annyira jó, főleg a végén, ahogy az ember tényleg azt érezte minden káros anyag kiürült a szervezetéből és tiszta, új lappal indulhat. Nagyon jó volt. Szóval lehet, hogy ezen a hétvégén megpróbálom, ha igen úgy is megírom. 
Mondjuk nehéz lesz, mikor tegnap gyönyörű szép sertésszüzet vettem a hentesnél és már azt is kitaláltam tegnap délután, hogy mit fogok belőle készíteni . :D Na, de majd leküzdöm ezt és elteszem jövő hétre, Kiskorúnak pedig megcsinálom a kedvenc babgulyását, úgy is ezt emlegeti már két napja. :)

Szép napot, amennyire csak lehet egy ilyen trutymós időben.

Megjegyzések

  1. Hajnal óta szakad az eső:( A gyerekek itt sem mennek holnap, de én azért igen ...- mi a Saul Fiát akarjuk megnézni majd holnap délután Gy-val. Kicsit félek tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is megnézném, de ketten vagyunk a gyerekkel és nem tudom ő mennyire értené meg.?

      Törlés
  2. Süt a nap. Ne verekedjünk :):):):)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése