Végre nem

esőre ébredtünk, bár a szél elég hidegen fúj, de kit érdekel? Reggel fél nyolcig aludtam, utána még olvasgattam kicsit, mert tegnap sok idő után olyan könyvet kezdtem el, ami az első mondat óta izgalmas, letehetetlen. Jojo Moyestól már sok könyvet olvastam, kedvelem a stílusát és nem lehet benne csalódni. Az Akit elhagytál könyve is ilyen nem is értem , miért vártam rá eddig? Na szóval olvasgattam még egy jó órát, akkor ébredt Kiskorú is aztán felkeltünk, begyújtottam kicsit bár nem tudom kellett e egyáltalán, 23 fok volt mindenhol. Mivel a cserépkályha langyos volt, picit ráfűtöttem hogy ne hűljön ki teljesen. Később nem lesz rá gond.
Kiskorú reggelizett, én most iszogatom a kávémat. Tegnapról maradt ebédre való, úgy hogy ma nem kell főznöm, megyek is ki nemsokára az udvarra végre! 
A kutyus szép tiszta (még), tegnap elvittük végül is, hogy  kutya formát varázsoljon neki a kozmetikus, de olyan hisztit levágott mint egy gyerek komolyan. Látszik, hogy régen volt, nehezen tűrte. Ezen is túl vagyunk. 
Nézegettem tavalyi képeket, márciusban ilyenkor jó idő volt és március utolsó hetében már kint voltak a muskátlik, egy két fajta virág is olyan jó idő volt. Hirtelen jött akkor a napsütés és a meleg. Hát most nem úgy néz ki, legalább is a 30 napos előrejelzés szerint, de a reményt azért nem adom fel. :) 

Itt tartottam, amikor hirtelen felpattantam és már ki is mentünk. És (tudom így nem kezdünk mondatot) annyira jó volt. Lenyírtam a füvet,  elég nehezen indult a fűnyíró vagy fél órát kínlódtam vele, de a végén csak sikerült. Még jó, különben rohantam volna egyet venni gyorsan valahol, annyira beleéltem magam, hogy én ma füvet nyírok és kész.  Megmetszettem még egy két bokor ágát, az elszáradt pampafüvet, még ebből is volt két kis bokor, amire most került sor. Kivittük a napozóágyakat és a kerti bútort is. Annyira szép lett minden, végre kezd igazi tavaszi hangulat lenni. Nyílnak a nárciszok a tulipánok, virágzik a mandulafa, a korai barackfák is és a vérszilva is elkezdett kinyílni. Olyan jó, végre végre!!!

Sajnos hátul a hátsó kerti részen, ahol a gyümölcsfák és az eper, málna, ribizli bokrok vannak még nem tudtam semmit tenni, mert ott még elég nagy a sár. Ha ilyen marad az idő, akkor majd holnapután megpróbálok ott is rendet tenni. A málnát meg kell csinálni, lemetszeni egy kicsit az ágakat, az elszáradtakat kiszedni. Az epret kicsit kigazolni, amíg még nem nő tele mindenfélével és ezen a részen is le kell nyírni a füvet. Most ez nem nyűg, hanem jó munka, alig várom.

Holnap utazunk, NASA kiállítást nézzük meg. Jó hosszú nap lesz, negyed nyolckor megy a vonat és este kb. fél kilencre fogunk hazaérni. Remélem az idő kegyes lesz holnap is hozzánk. Aztán még egy nap itthon, de jó. Utána pedig csak három nap és megint itthon leszünk. Aztán pedig itt a tavaszi szünet, szerintem jobban várom, mint a gyerekem. :)

Jó kis nap volt a mai.

Megjegyzések

  1. A pampafű! De jó, hogy mondod, kifelejtettem!
    Jó kertészkedést. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Neked is. A pampafű jó dolog nyáron, jól takar, el van magában, de ilyenkor :/ :/ Banyek, mennyi szemetet csinál és mire levágod. Még jó, hogy vettünk ilyen elektromos nyírót, előtte ne tudd meg a közel egy méteres átmérőjű bokrokat meddig tartott megnyiszálni :/ :/ Van belőlük 8 ! :)

      Törlés
  2. Szép napod volt, remélem a kirándulás is az lesz!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése