Alakul a

kerti tó. :)

A képen kicsinek tűnik, de ez csak a látszat :)

Ahol kilóg a fólia onnan egy vízesés lesz lefelé, persze nem így ez csak az alap első része.

Még csak a tervezés és ásás van. A geotextil és tófólia a következő lépés valamint a part kialakítása

Ésssssss végre a harmadik évben virágot hozott a labdarózsa. Balatonfenyvesről hoztuk a legnagyobb melegben egy öreg labdarózsa bokor hajtásaként.

Két kis tő a kert két végébe rakva, mind a kettőn két két pompom :)

Megjegyzések

  1. De szép lesz! Bevallom, sosem gondolkodtam eddig kerti tavon, mármint, hogy legyen :), de kedvet kaptam hozzá. Főleg, hogy láttam egy tökjó traktorkerekes megoldást, ami ecccccerűbbnek (általam is megvalósíthatónak) tűnik.
    Milyen szép idő látszik a képeken - de ez nem tegnap volt, ugye? hanem szombaton...? mert tegnap itt minden volt, csak kinti munkához való idő nem....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A tó tegnapi, a virág meg pénteki. :) A férjem ebben a hülye hidegben is képes reggeltől estig kint tenni venni. Én meg viszem a forró teákat. :)

      Törlés
  2. De jó! Nálunk is hasonló a terv, egyelőre ennyire haladtunk mint ti - csak kell egy hétvégi kalaka, amikor berakjuk a tó fóliát és még jó sok idő, amig meglesz a vízesés is😊

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, azt olvastam hogy a fóliát azt nehéz berakni, több emberes munka lesz nálunk is. :)

      Törlés
  3. Nagyon nagyon ígéretesnek látszik a dolog! Nekem már így is tetszik, mert lelki szemeim előtt már látom, hogy milyen csodásan fog kinézni, mire kész lesz! ;) :)

    VálaszTörlés
  4. Jajj de jó! Kerti tavat én is szeretnék, de az még a jövő zenéje,jelenleg a neten nézegetem őket... :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése