Esténként, amikor van időm

leginkább blogokat olvasok legszívesebben, vannak elmaradásaim e téren. Írni nem sok időm marad és kedvem sincs most sok mindent megosztani a külvilággal, úgy gondolom talán ezentúl jobb, ha bizonyos dolgokat inkább megtartok magamnak. Magam hozok döntéseket a saját dolgaimban és ennyi. Egy téma viszont már hetek óta foglalkoztat amit fejben már meg is írtam, talán majd megírom itt is. Most leginkább annak örülök, hogy mindjárt itt a hétvége, találkozunk a barátainkkal, végre megismerkedünk barátnőm leendő férjével. Anyósom jön szombaton hozzánk ebédre, a menü már megvan. Talán gyümölcsleves vagy fahéjas szilvapüré leves túrógombóccal - kettő között vacillálok még -  ami biztos: párolt hal, zöldségekkel, citrommártással, aztán meggyes citromos süti lesz a desszert. Talán csak az veszi kicsit el a kedvem, hogy hideget és esőt mondanak én pedig annyira szeretnék kicsit kifeküdni napozni és olvasgatni. Úgy néz ki a nyaralás is megvan, június utolsó hetében megyünk egy hétre, tegnap lefoglaltam azt is. Később már valószínű a férjem nem lesz itthon, de így is tervben van egy késő augusztusi balatoni pár napos is, gyerekkel, kutyával hármasban. Esetleg mamával. Kiskorú júliusban 5 napos video vágó vagy programozó táborba megy, még nem döntötte el melyikre szívesebben. Alakul a nyárral kapcsolatban minden és ez jó, mert ennyire előre még nem tudtam egyik évben sem mindent elintézni. Az biztos, hogy a gyerek most több táborba is fog menni, ebből nem engedek. Tavaly nem volt kedve, így amikor én dolgoztam akkor ő  a tévé és a számítógép előtt ücsörgött, úgy hogy ezt nem fogom engedni. 

Ma délután korán végzek, úgy döntöttem megpróbálkozom a futással. Ismét eltelt két hét, ittam a kalciumot, pihentettem a lábam. Adok még egy esélyt, hogy legalább 2-3 km-t fájdalom nélkül bírjak futni, ha menni fog annak nagyon örülnék. Ha nem, akkor most már tényleg orvos nincs mit tenni. Orvosom már van, de hátha...

Tegnap délután Pázsitviolát ültettem az utcán lévő virágtartóba, ha minden igaz, akkor ilyen szép lesz majd: 

 
Az biztos, hogy fogok még belőle venni és ültetni a sziklakertes részre is. Annyiféle színű van és olyan nagyon tetszik. És el kell még ugornom kardvirág hagymákat és dáliákat venni! Milyen fura, hogy mostanában azokat kezdem megszeretni, amik ellen pár éve még hadakoztam. Öregszem.

Két kapus szakember volt nálunk, az egyiktől már megjött az árajánlat a másiktól még várjuk. Férjem éppen a rá szerelendő motor forgalmazóhoz ment tárgyalni, hogy annak felszerelése mennyibe kerül. Nem lesz ez annyira egyszerű történet, mármint az alap kiásása, betonozás stb. Azt nekünk kell megcsinálni, mi is így terveztük de jó pár nap ezzel fog elmenni plusz a száradás. Aztán talán már gyorsabb lesz a többi része, a kapu beállítása, motor felrakása. 

Jövő héten már május. El sem hiszem, annyira gyorsan mennek a napok! 
Várom a jó időt, az iskola végét, a napozásokat, a friss gyümölcsöket, hogy kimehessek a kertbe eperért és málnáért, várom a befőzéseket, a hosszú kinti ebédeket és vacsorákat, az ismét teljes erőbedobással tartó kora reggeli futásokat, a barátainkkal közös kerti partikat, a főzéseket, grillezést, a friss limonádét, a jéghideg dinnyét és barackot. Mennyi mindent sorolhatnék még! 
Erről jut eszembe. Elő kell vennem Frances Mayes Napsütötte Toszkána könyvét, ismét eljött az ideje. :)




Megjegyzések

  1. Jó hogy írtál! :) Nagyon tetszik ez a pázsitviola, valamiért én ezt gondoltam varjúhájnak Képzeld én már több mint egy hónapja nem futok csak álmomban:( Nagyon hiányzik, de helyette dupla idő alatt hősiesen legyalogolom ugyanazokat a távolságokat. NAgyon unalmas, de ez van, a doki is mondta, hogy nekem nem szabad futni, így kénytelen vagyok elhinni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, lehet a végén én is gyalogolni fogok :/ :/ Ha belegondolok hogy egy éve még versenyekre jártam és tök jó volt....inkább nem gondolok bele. Próbáljuk meg ismét, hogy beléphessek a blogodra!!

      kovtama@citromail.hu

      Törlés
  2. Áhoj! :)
    Jó lenne úgy beosztani a nyarat, hogy jusson is, maradjon is... ne érezzem azt, hogy lemaradok valamiről..
    ööö, tök izé, mert engem pont az érdekel(ne), amiről nem akarsz írni (gőzöm nincs, hogy miről,de ami titok, az mindig érdekes...:D ). De úrinő módjára nem reklamálok, csak egy kicsit :).
    Tegnap néztem, nálunk elszabadult a természet, sajnos most már ottvagyunk, azon a ponton, amikor gyorsabb nálunk, pl. a kanálispart már olyan kezelhetetlen dzsungel, hogy ronda.... buja zöld, meg minden, de dzsumbuj.
    Ma otthon kellett volna maradni - eredetileg szabi lett volna, és utazás, de lemondtam - hm, hiba volt eljönni melózni.... legyen már hétvége! Mucus két táborba tutira megy, megy egyszer egy hét Balcsi velem (remélem, összejön). Nagyon nem erőltetek többet, mert már nincs rá szükséges, lábatlógatni akar leginkább.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó, de a láblógatás az enyémnél a számítógép előtti ücsörgést jelenti :/ Utáltam 8 órát bent dolgozni, miközben a gyerekem bent a szobájában volt. A medencét megtiltottam, hogy egyedül kint legyen. Én annyira szeretnék augusztusban 1 hónapra fizetés nélküli szabira menni.

      Törlés
    2. Ja, azt a titkosat (nem is annyira titkos) megírom, csak még össze kell szedni magam, hogy ne legyen olyan izéééé.

      Törlés
  3. Van, aki szeret írni, én azokra hagyom, és inkább olvasok meg beszélgetek velük.
    Szeretem a mindennapok történeteit olvasni, úgyhogy ne tartóztasd magad, Kovtama! :) Az élet mindenkinek más, de meg lehet érteni, ha nehézségekkel tarka. Régebben, a blogol.hu oldalon Krikszi blogját is szerettem olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó! :) küldjek meghívót? nem akarom rádtukmálni,nem is tudom, hogy kérdezzem....

      Törlés
    2. Én meg nem is mertem volna ilyet kérni, de örülnék neki! :)
      Email cím kell? A következő kommentben leírom, és majd Kovtama-t kérem, hogy törölje, ha már olvastad.

      Törlés
    3. Törlöm, ha kell de lehet már csak este leszek a gépnél. Ha nem gond, hogy csak akkor tudom.

      Törlés
    4. Közben rájöttem, hogy én is törölni tudom, de a nyoma meglátszik.
      Köszönöm, Kovtama!

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszi, sikerült a kapcsolat, most már majd ott jelentkezem.

      Törlés
  6. Érdekes én is most olvastam ismét Frances Mayes-t, a Mindennapok Toscánában, ezt tudtam elérni. Rájöttem olvastam Jojo Mojes (?)-t is, tudod remélem kire gondolok, ha nem pontos is a név. Rájöttem olvastam már tőle, tetszett. S még akartam írni neked valamit, hát nem jut eszembe. Majd visszajövök.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom kire gondolsz, szeretem a könyveit. Ha eszedbe jut várlak:)Ha nem akkor is :)

      Törlés

Megjegyzés küldése