Ma reggel

beszaladtam a boltba, mert elfogyott a szokásos reggeli kefirem, amit általában minden nap eszem. Ahogy mentem a polcok között véletlenül ránéztem az újságos részre és ott nézett velem szembe ez a címlap:

forrás

Ez az első lapszám, teljesen új újságról van szó. Annyira szép volt a borító, hogy gondolkodás nélkül beraktam a kosaramba - na jó kicsit bele is lapoztam - délután majd tüzetesen átolvasom, de első belelapozás után azt gondolom, hogy jó lesz ez. :) Mióta a 2016-os év nálunk a kertről és a kinti szépítgetésről fog remélhetőleg szólni leginkább az ezzel kapcsolatos újságokon akad meg a szemem. :)

Megjegyzések

  1. Úgy látom jócskán beleszerelmesedtél a természetbe, így, a tavaszi kikeletben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, pedig ez nem mindig volt így:) Legalább is ami a gazolást illeti :D :D A többit, fűnyírást, ültetést, virágok gondozását szeretem. A fűnyírás pl. tökéletesen kikapcsol :)

      Törlés
  2. A csodakert és a Kertbarát magazin is érdekes. Mindig vannak kis csemegék, én sokat merítek belőlük. Mint abszolut kezdő kertész. Kert-ész.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd megnézem azokat is, köszi!

      Törlés
  3. Köszi! :) megnézem én is... hát, detto :D, ezen gondolkodtam, minden ilyesmin elcsábulok.... mármint újságokon.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése