Már hajnal

óta érzem, hogy ez nem az én napom lesz. Aztán hatkor már fent is voltam, mert a hasam görcsölt, a fejem zúgott, olyan rossz a közérzetem még mindig mint a csuda. Az első két nőies napot kihagynám az életemből, azt eléggé nehezen viselem. :( A kutya is hajnal óta ugat, nem bír magával komolyan ilyenkor rátekernék a szájára egy nagy csomó tixot :)
A felhők fölül próbál kibújni a nap, 10 fok van így reggel háromnegyed kilenckor, szóval rossz idő nem lesz ma sem. Bár még ez sem tesz vidámmá, most eléggé leamortizálva érzem magam. 
Tegnap délután lenyírtam a füvet az első nagy udvarban, pénteken már három órakor itthon vagyunk és hát nem bírtam a semmittevést, de most egyáltalán nem bánom, mert gyanítom ez a hétvégém így ahogy érzem most magam nem lesz túl aktív. Kisebb dolgokat tervezek csak, amit gyorsan megcsinálhatok, mert nem hiszem hogy kedvem lesz ma megváltani a világot.
Ebédre van még zöldbab főzelék, talán egy pizzára jó leszek még, Kiskorú azt enne és még van maradék sonka is a hűtőben, jó lesz a tetejére jó sok paradicsommal és sajttal. Legalább az is elfogy, másképp már nem esszük meg gyanítom.

Egyébként meg tök jó, hogy nyár van nem? A hirtelen berobbanó meleget, ami nálunk már három napja tart, nem mindenki viseli el, de én már nagyon nagyon vártam! 25 fok van napközben, tegnap mikor hazajöttünk árnyékban volt 23. Már nagyon untam a kabátos, beöltözős dolgokat, végre lehet húzni kis vékony kardigánt, de én egy szál vékony hosszú ujjú blúzban mentem dolgozni pl. Amúgy a fehér blúzomat színes madárkákkal mindenki megdicsérte, én meg tök jól éreztem magam benne egy kék farmerrel. Amennyire nem akartam megvenni ( Hádás leárazásos) most annyira örülök, hogy végül 600 ftért elhoztam. :) Pár dolgot még vettem az alap ruhatárhoz pólót, blúzt ahogy elterveztem semmi felesleges színt és dolgot csak olyanokat, amik passzolni fognak egymáshoz. Szeretek Hádában, turikban keresgélni, de a Decathlonban és Kikben és lehet találni jó dolgokat. Szandálom és vékony balerina futkosós cipőm van tavalyról, most már csak az álom fehér tornacipőt kell megvennem és jöhet a nyár! 

Na megyek, megpróbálok hasznos tagja lenni a társadalomnak és valamit kezdeni magammal. Elmosogatok két tányért, meg két poharat, bedagasztom a pizza tésztát, kitakarítom a fürdőt és a wc-t, kicsit összepakolom Kiskorú ruhásszekrényét, kiszellőztetem a lakást és hozok be friss virágot a kertből. De mielőtt ezeknek nekiállok csinálok egy nagy adag smoothiet ananászból és meggyből, joghurttal. Kell a vitamin a gyerek is szereti. Szerintem nagyjából ennyi lesz és nem több, ha csak nem ragadok kint a kertben virágszedés közben. :)

Szép napos hétvégét nekünk!


Megjegyzések

  1. Ajánlok citromfű teát a nehéz napokra.

    VálaszTörlés
  2. Ragadj kint,jót tesz!:-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jövünk megyünk, kint és bent. Mert nem bírtam magammal, közben lehúztuk az ágyneműket, kimostam, teregettem, újat húztunk fel. Rendet raktunk a gyerek szekrényeiben, már ráfért a ruháira. :) Virágot már hoztam be, most iszom egy kávét aztán azt hiszem kiülök egy órára Stahl legújabb tavaszi receptes újságjával.

      Törlés
    2. Hihi,akkor tényleg feledteti veled a jó idő minden bajodat! Örülök,hogy àtlendültél a reggeli nehézségeken! ;-) Zé

      Törlés
  3. Te, én detto! :) annyira nyunnyós vagyok az első napokban, hogy hű... (most).
    És nagyjából ugyanazeket teszem-tettem itthon, mint amit leírtál. Azzal a különbséggel, hogy az előbb begyújtottam, mert itt olyan hideg van - a vékony kabátom kevés volt a biciglin!!! morr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd :/ Nálunk is, ha kicsit feltámad a szél akkor az elég hűvös, de ha nincs akkor viszont jó melegen süt a nap. Én futni mentem volna, ide készítettem ma reggelre a ruhámat, cipőmet, kütyüimet aztán a szervezetem tett róla, hogy ne menjek :/ Pedig gondoltam míg a gyerek alszik, addig én is ráérek. Hát ennyit erről.

      Törlés

Megjegyzés küldése