Most, hogy itt az igazi

tavasz gondolatban mindig visszatérek a hálószoba átalakításához, amit még a férjem is előszeretettel emleget. Valahogy nem igazán otthonos vagy pihentető vagy nem tudom hogyan fogalmazzak. Arra gondoltam, hogy a függönyt és az ágytakarót lecserélem első körben valami szép tavaszi pasztelles színűre és van egy régi faláda, amit még a padláson találtunk, sötétbarna színű azt is lefestem Chalk Paint festékkel.Tegnap a férjem pl. azt mesélte, hogy a hátsó fal elé, ahol az ágyunk is van arra gondolt, felhúz egy vékony ytong téglából épített falat - ami egyébként már régóta téma, mert ugye a régi házakban valahogy nem lehet találni egy normális derékszögű falat és ez sok mindenben gátolja az embert lakberendezésileg meg amúgy is elég nagy a szoba - amit úgy épít meg, hogy lenne benne egy hosszú kihagyott rész, ami bontott téglából lenne kirakva, ami aztán ketté lenne választva egy pallóval, tehát lenne benne két sor polc. Szerintem elég bonyolultan írtam le, de remélem értitek.:) A lényeg, hogy az ágy mögött lenne egy két soros épített faltól falig hosszú polc mondjuk a könyveimnek, amibe még ledes spotlámpákat is belehetne építeni. Ez az elképzelés tetszik, mert most ott üres az egész fal, mivel még nem találtam meg a megfelelő képet, vagy fali kárpitot amit odaraknék, de nem is baj mert már elképzeltem a sok sok könyvemet az egyik polcra és apró kiegészítőket a másikra és gondolatban az egész nagyon jól mutat. Úgy hogy még az is lehet, hogy még is csak lesz benti felújítás is. Jaj. Úgy hogy most nekiálltam ismét hálószoba inspirációkat nézegetni a pinteresten, függönyöket keresgélni a JYSK és az IKEA és egyéb netes boltok oldalán, meg itt ott, bár úgy terveszem, hogy elmegyek megint a kedvenc "anyagos" boltomba és megnézem milyen új dolgok érkeztek amiből esetleg lehetne itthon függönyt és színes párnákat varrni. Egyébként meg őrületes árak vannak főleg a mostani shabby, country és hasonló stílusú dolgokban, amiket eltudnék képzelni.:( Pl. ilyen színekben gondolkodom, ha tavaszias, frisset, kicsit élettel telit szeretnék:








képek: pinterest
Ez a kép meg nagyon tetszik, de s e m m i k é p p  sem azzal az arany színű masnival ott a képen, hát minek az oda??

pinterest
pinterest
Hát valahogy így, jó lenne.

Megjegyzések

  1. Tetszenek, de pl. nekem nagyon hiányoznak belőle az erősebb színek. Nem sok, meg nem kirívóak, hanem mondjuk egy sötétebbarna fa, me, is tudom... okés, ez egy ilyen stílus, nem kérdés, szóval lehet, hogy hülyeségeket dumálok :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hű, sötétbarnát neeeeee. van egy nagy szekrényünk, régi na az most ott van és sötétbarna, az is festésre van ítélve.

      Törlés
  2. De jó neked, hogy a férjed ezermester, és meg tudjátok valósítani az álmodat.
    Nekem ez a kép tetszik, azok közül, amit felraktál:
    ágy
    Ez egy kis sarok, mint egy fészek, amit lehetne a könyvekkel még felpakolni az ablakmélyedésben, mert ezek nekem kéznyújtásnyira kellenek, meg az egyéb használati kütyük.
    A fehérsége annyiban tetszik, hogy ágyneműnek a világos színeket szeretem. Takaró anyagnak a mályvaszínű tetszene, a díszpárnákkal együtt, ami a következő képen van.
    A tört-fehér padlószín, az összes többi faanyag hasonló kivitelezésben szintén tetszene.

    VálaszTörlés
  3. Az "ágy" szó, egy link lenne, amire rá lehet kattintani, úgy látom a blogban nincs külön színe a linkeknek.

    VálaszTörlés
  4. Hát igen nem a megvalósítással van a gond, hanem a kosszal amivel jár és ami már 13 éve tart lassan. De azért szerintem engedem, hogy legyen valami, mert tényleg olyan semmilyen a mostani hálónk.Mályvára gondoltam én is, az egyik ami hálóban tetszene.

    VálaszTörlés
  5. Az a jó kis anyagos bolt Pécsen van, mert ha igen, akkor mond el kérlek merre, mivel kellene egy-két dolgot nekem is beújítani.

    Egyébként meg kell hagyni nincs rossz ízlésed!)
    Sok síkert kívánok az álmaid megvalósulásához!)

    VálaszTörlés
  6. nálunk valami hasonló megy a nappaliban, már harmadik napja, pont égnek áll a hajam..., de már alakul)))

    VálaszTörlés
  7. Szerintem azt a képet Te is meg tudnád csinálni, azt amire nem kell az az arany masni!! Nagyon jó, tényleg!

    VálaszTörlés
  8. Igen! A hálószoba! Részben már haladtam vele, de még vannak terveim.:)Hajrá nekünk!!!! Negyon jó ez az átalakítás!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése