Tegnap annyira

kovtama | 5:52:00 | |
nyünnyögősre sikerült a napom, hogy jobb is elfelejteni. Nem voltam depis, meg hisztis csak olyan, mint akit fejbe kólintottak volna. Őszies idő, őszies, lelassult semmittevős hozzáállás. Ma reggel fél hatkor keltem és csendben, nyugiban kávézom, közben bambulom a tv-n a kora reggeli híreket. Nem tudom mik azok, ne kérdezzétek semmire nem emlékszem. Talán jobb is. Aztán szokás szerint blogokat olvasgatok, olyan jó korán reggel így ébredezni.
Bevált a tegnapi jóslat, fagy van odakint. Remélem a virágzó eper túléli és az a sok sok virág ami már kinyílt az udvarban.  Holnapra futást tervezek, ha picit jobb lesz az idő akkor inkább korán reggel szeretnék menni. Múlt pénteken voltam és picit jobb volt a lábam, bár az az igazság, hogy amint éreztem hogy húzódik azonnal átváltottam sétára vagy megálltam, hogy ne legyen nagyobb baj. Még próbálkozom párszor, hátha tényleg csak az izom van letapadva, de ha nem megy akkor vizsgálat lesz a vége.

Kiskorú történelemből 11. helyen jutott be az országos döntőbe! ( 800 fő körül voltak) Így most csapatban és egyéniben is bizonyíthat! A csapat döntő május 13-én pénteken reggel fél tízkor lesz. Az egyénit még pontosan nem tudjuk, kb. rá egy hétre, május 22. vasárnap, legalább is a neten ilyen időpontot találtam, de hivatalosan még nem jött meg a levél.  Boldogság van.

8 megjegyzés:

  1. Ügyes a kiskorú, gratulálok. Itt is fagyott.Annyi eső volt, hátul a kert úgy nézett ki,mintha nem is esett volna. Ennyit az időjárásról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi.:) Ma süt a nap, de állítólag holnaptól megint eső??? :/

      Törlés
  2. Itt is gratula :).
    Tegnap ilyen nap volt, úgy látszik, alig vártam, hogy vízszintbe kerüljek, valami búrán keresztül érzékeltem a világot, de jó, hogy mára már jobb (nem sokkal).
    Legyen már IGAZI tavasz, jóidővel, vidámsággal, ahogy illik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legyen :) Tegnapi továbbjutás margójára. Este mondtuk a gyereknek, hogy kevesebbet kellene a számítógépes játékokkal játszani. Gyerek válasza:

      "Ez a hála, hogy bejutottam az országos döntőbe?? köszönöm szépen. :" :D :D

      Törlés
  3. Hú de nagyon ügyes!!! A tegnapi nap nagyon borzasztó volt, de ma már süt a nap:) Ez is valami.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És 2 fok volt reggel :( De most már tényleg süt ezerrel.

      Törlés
  4. Elhiszem, hogy boldogság van, kell is a jutalom-játék érte! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) igen csak néha sok. úgy szeretném , ha legalább a felét olvasná annak, amit én. :)

      Törlés