Tegnap összetalálkoztam

a volt kolléganőmmel, aki 3-4 hete mondott fel. Legalább 5 évet fiatalodott mióta nem itt dolgozik, hanem a saját maga ura és próbálja felépíteni a karrierjét. Vidám, fiatalos, nevetős, csupa nő. Huh, de irigylem és azon gondolkodom nekem mennyi idő kellene ahhoz, hogy ilyen legyek? Mármint, ha én elmennék a magam ura lenni. Álom. 


Ui: Két hét múlva megint elmegy egy kolléganő.


Megjegyzések

  1. Ők legalább mernek lépni, az én volt munkahelyemen állandóan káráltak, de nem léptek, s pokollá tették a mások életét. Aki viszont megtette, igaz fiatal mindent nyert: munkahelyet, párt, új életet. Fiatal.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem olyan háttér kell ehhez egyrészt, hogy megtudd tenni. Pl. egy jól kereső férj. Vagy olyan megyében élni, ahol van munka és fejlődés. Vagy olyan foglalkozás. A fiatalság nem biztos, hogy elég, bár tény hogy sokkal sokkal könnyebb fiatalon lépni.

      Törlés
  2. Elgondolkodtató..... nagyon sokat filózom én is most ezen.

    VálaszTörlés
  3. Na most akkor azt is írd meg,hogy mivel foglalkozol? Mert azért az nagyban befolyásolja, hogy tud-e maga ura lenni az ember...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tb. és pénzügyi szakelődadó, programozó (amiben nem dolgoztam még, csak elvégeztem az iskolát , szóval esélytelen) De leginkább az a helyzet hogy manapság Baranya nem egy minden tekintetben könnyű megye :/ :/ Szóval szerintem ide nagy mersz és szerencse is kell és amiket először is irtam.

      Törlés
    2. Csongrád megyei ktv-ként kb hasonlóan jó esélyeim vannak:) Bár szerintem te még tb-ként és pénzügyesként még mindig jobban állsz:)

      Törlés

Megjegyzés küldése