Tegnap végül is

ahogy írtam nem volt nagy világmegváltós nap. Megcsináltam az ígért pizzát, amíg sült lehúztam az ágyneműket és este olyan jó volt friss, tiszta ropogósban aludni. Aztán szép rendet tettünk Kiskorú szekrényében, majd az enyémben is. A kertben aztán nem bírtam magammal, mivel elmúlt a fejfájós, kóválygós nyavalyám lenyírtam a füvet hátul a gyümölcsösben. Jól el is fáradtam, mert már egész nagyra nőtt a fű, így meg már nehéz tologatni a fűnyírót. De ez is kész. Aztán csak feküdtünk a napozóágyakban, kiolvastam Stahl legújabb receptes újságját, amiről tavaly, mikor először vettem meg azt hittem, hogy ez is ugyan olyan semmilyen, mint a sok másik, de nem. Ez az újság igényes, sok recepttel, amit tényleg bárki el tud készíteni, nem kell beszerezni semmilyen flinces flancos cuccot hozzá, jók a cikkek is benne és bár vannak benne reklámok, de még az elfogadható mennyiségben.

kép: google
Egyébként mindenhol tavasz van. :) Nálunk ilyen most a kert és persze ez napról napra változni fog, mert még sok gyümölcsfa nem virágzik és van olyan többnyári virág, ami még nem bújt elő, valamint még ültetni fogunk bokrokat, fákat.

Azt hittem nem fog megmaradni ez a kis babarózsa, de még is csak kivirágzott. Viszont sajnos nincs jó helyen, nagyon úgy néz ki, hogy a föld ezen a részen nem jó neki.


A kerítés pár hét múlva megy innen és végre új lesz. Remélem ezt a sárga virágbokrot, ha ki kell ásni akkor sikerül átültetni máshova. Ebből van még máshol is az udvarban, de szeretem.


Körte, késő augusztusban érik rajta a gyümölcs. Mellette az egyik kopasz barack ága látszik jobbra, balra pedig belóg a nagy szemű meteor meggy ága

Ez egy öreg cseresznyefa volt. Hatalmas nagyra nőtt, pár éve a tetejét teljesen levágtuk, hogy új ágakat hozzon oldalt. Sikerült megmenteni.

A rebarbara és a snidling nagyon beindult.

Pici szilva fa. Tavaly ültettük és idén már ennyi virágot hozott, jobba barack.

Őszi körte, nem is tudom mi a neve, nagy sárga gyümölcsöket hoz. Nagyon finom.

Alig várom, hogy végre készen legyen az új kerítés, ami olyan lesz, hogy nem lehet majd belátni az udvarunkba. Ezt egyrészt szeretni fogom, mert így elég nyitott, a ház ablakai is ezen az oldalon vannak, másrészt kicsit sajnálni is fogom, mert sokan megdicsérik, ahogy építjük, szépítjük az otthonunkat, mivel akitől megvettük az nem foglalkozott vele és ez inspirálja az embert.

Sok minden kimaradt, de ha nekiállunk a kinti építkezésnek hozok majd még képeket, ahogy alakulni fog az egész.

Megjegyzések

  1. Gyönyörűséges, meseszép. :-)

    VálaszTörlés
  2. Szépen munkálkodtok mindenen, teljék benne sok örömötök!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Még mindig nem tudok a blogodra belépni :( :(

      Törlés
  3. De jó! olyan sárgavirágos bokrunk nekünk is van, és még nem virágzik - érdekes, hogy kb. egy hét késésben vagyunk itt, hozzátok képest, ezt már lefigyeltem...
    Babarózsám nincs, szeretnék, mert anyuéknál volt, de kidöglött sajnos... helyette japánbirsem van. Hm, kedvet kaptam a kerthez :), lehet, hogy mégis kimegyek, bár ma bicajozást terveztem, de akkora szél van.... :(

    VálaszTörlés
  4. Olyan sárgám nekem i volt, de maghalt és ne is tudom, hogy mi a neve... Én is a nagymamámtól hoztam, szóval biztos át tudod ültetni.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése