Végre péntek

és ez nagyon jó, mert egy óra tovább alvás ide vagy oda most, hogy már nem fűtünk én ilyenkor már nagyon nehezen kelek fel. Amúgy is a péntek a kedvenc napom, mert  lehet már lezáskodni a melóhelyen (nem mintha máskor annyira megszakadunk, de még is más ez a nap) de még mindig vissza van az egész hétvége. Kiskorú is azt mondta egyik nap, hogy a péntek a legjobb, mert akkor már gondolatban hétvége, de még vissza van az egész. :) Félelmetes, hogy időnként pont azokat mondja ki, amiket én gondolok. 
Ha minden igaz és ahogy én gondolom hétfőn indul a férjem haza.  Vagy kedden. De mindenképpen hét elején. Úgy hogy most törhetem a fejem, hogy mit is főzzek a hétvégén. :) Babgulyás, töltött zsemle, pörkölt nokedlivel uborka salátával, lecsó, tojásos nokedli....sorolhatnám. 
Ma már nem kell vásárolnom csak apróságokat, ha nem esik az eső elmegyek futni 30-45 percet. Sajnos a héten csak most jutok ide, de jövő héttől már ketten leszünk és akkor eloszlik a gyerekezés is, végre sokkal több időm lesz és betudok rendszeresen iktatni heti 3-4 futást is. Egyedül, gyerekkel ez akkor is nehéz bárki bármit mond, mert szinte mindig van valami ami miatt sietni kell. Elmarad az edzés vagy csak nincs hozzá kedve, holnap kettőből is dolgozat, siessünk haza átvenni az anyagot, mittudomén.
Olyan jó volt ez a sok sok nap a sok sok meleg napsütéssel. Hétvégére lehűlést mondanak, 18 fok körüli időt, pedig már olyan jól felmelegedett a lakás. Ami elég nehéz, mert a vastag falak miatt szokott lenni egy átmeneti időszak, amikor még muszáj esténként kicsit ráfűteni, de most már nagyon jól felvette a lakás a kinti hőmérsékletet. Na, de sebaj ez csak egy két nap állítólag és ismét nyár lesz.
Mindenesetre a tegnap délután kimosott ruhákat a kis szárítóra teregettem ki és a teraszon szárad, hátha tényleg esni fog. Pörögtem a jó időben ezerrel, kitisztítottam az akvárium szűrőjét a halak meg boldogan jakuzziztak utána olyan jól sikerült, ezerrel bugyog most a víz ismét, ezt szeretik. :)A konyhában kitörölgettem a szekrényeket, kicsit összerendeztem a polcokat. Teraszt takarítottam, kinti virágokat locsoltam, aztán bent is adtam inni a növényeknek. Elszöszöltem estig.

Az ember életkedve és tenni akarása a tavasszal együtt jön meg ismét nem?




Megjegyzések

  1. Teljes mértékben egyetértek veled!!! Még a futás is jobb, amikor süti a nap az arcodat! :)
    Imádom a tavasz illatát, a sok virágot, a színeket. Teljesen bezsongat!!! :)
    Nagyon szép hétvégét kívánok nektek! :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése