Érthetetlen

kovtama | 13:45:00 | |
jókedv. Ami van nekem mostanában. A hideg az eső ellenére is egészen jól vagyok. Ilyet se sűrűn szoktam mondani, illetve mondtam pár héttel ezelőtt. Valahogy most  minden a helyére került. Már nem akarom mindenkinek a nyűgjét a nyakamba venni, nem akarok lelki szemetesláda lenni, illetve nem hagyom, hogy az legyek, nem akarok megfelelni, se többet se kevesebbet tenni, mint amihez kedvem van. A neten még kevesebb dolgot osztok meg, kerülve ezzel az esetleges konfliktusokat, félreértéseket, támadási felületet adva. Mennyire nyugodtabb így minden! 
Ma reggelre is esőre ébredtünk és bár én fűnyírást terveztem még sem lettem dilis az időtől. Régebben mindjárt felhúztam magam, hogy nem tehetem azt amit elhatároztam most pedig kihozom a mai napból azt amit lehet. 
Reggel aludtam negyed kilencig. Kávéztam az ágyban és közben olvasgattam kicsit. Nyugiban felkeltem. Gyümölcsöt reggeliztem. 
A cserépkályha melegénél a szokásos kerti műsoromat néztem meg a második tejeskávémmal. Főznöm nem kellett, mert tegnap elkészítettem a mai ebédet. Rizibizi, sült oldalas, gyros hús, salátával és finom házi savanyúság. 
Nyugiban rendet raktam a ruhás szekrényemben. 
Pár napja már elkezdtem tervezni egy új oldalt, mert van egy ötletem egy kis saját dolog megvalósítására. Karácsonyig adtam magamnak időt, hogy az alap lépéseket megtegyem, amiből lehet építkezni, vállalkozni, talán hosszabb távra. Ami lehet majd hobbi is, meg ha minden jól fog menni, akkor egy kis mellékes is bejöhet majd vele. Nem szeretném elkapkodni, így hagyok még elég időt magamnak a megvalósításra, hiszen nem hajt semmi, ez egy fejből hirtelen kipattant ötlet volt és remélem nem hagyom elszállni. Ennyit erről.
Most pedig csak élvezem a csendet, mindenki el van a kis zugában, gyerek mesét néz, férjem valami természet filmet a tévében, én pedig azt hiszem ötleteket merítek a netről az elképzelésemhez, aztán este fele keresek valami romantikus filmet a neten. Azért remélem holnap már kicsit jobb idő lesz és végre kint a kertben is lehet tenni venni.





Jaj, azt meg majdnem elfelejtettem, hogy Kiskorú a csapattal 3. helyen végzett a végső megmérettetésen! Kapott oklevelet, meg könyvet és persze öröm és boldogság van ezerrel, végre!!!


18 megjegyzés:

  1. Először is, gratulálok a szép eredményhez!
    Azt pedig szintén jó olvasni, hogy megvan a lelki békéd.

    Csak egyet nem értek, a poszt nem jelenik meg a frissülőkben, talán időzített posztolást választottál?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem azt választottam, mivel nem is tudom hol lehet azt választani :) De majd megnézem a beállításokat, köszi hogy szóltál!

      Törlés
    2. Megnéztem és nem találok semmi hibát. Hol lehet megnézni, hogy időzített e a posztolás?

      Törlés
    3. Az időzített posztolásról még nem tudok, hogy a blogspotnál lenne, de annyi változás történik mostanában, hogy ki tudja.
      A magyar idő szerinti bejegyzések dátumát, a Nyelv és forma beállításoknál lehet megadni: Időzóna (GMT+01:00)Budapest -re kell állítani.
      Vagy még az is beleszólhat, az Alap beállításoknál az Adatvédelem, ahol mindkét pipát be kell tenni.

      Törlés
    4. Hát mind a kettő így van beállítva. És éppen most néztem meg, hogy egy blogger társunk oldalán tényleg az előző napi írásom jelenik meg nem a mostani könyves. Nem értem miért. :(

      Törlés
  2. Én is szeretnék gratulálni a fiadnak, nagyon ügyesek voltak. Kincséhez csatlakozva, napok óta nekem is később mutatja az oldalsávom, hogy frissültél... ebből okulva többször kattintgattam rád.
    Jaaaj, Tami olyan jó volt most ezt az egészt olvasni. Nem kicsit vannak hasonlóságaink :):):).
    Találtál valami jó filmet? erre kíváncsi lennék, mert ki vagyok éhezve én is valami kis romantikus filmre, de a tévéműsor csapnivaló, és most nem "láttam-hallottam-jut eszembe" semmiféle film, amire rákereshetnék...(azért ha az Anyám és más futóbolondok a családomból filmet megtalálod valahol, oszd meg légyszi, mert ezt nagyon szeretném anyuékkal együtt megnézni, de ezt végképp nem találtam sehol a neten....)
    Még van két napom itthon, ezalatt annyi mindent szeretnék még csinálni - és ittbent, szóval nem zavar a rosszidő, pont jó, hogy "rákényszerítsen" a benti melók elvégzéséhez, és ha ezzel egyenesbe jövök, akkor utána már nem mínuszból indulok, hanem a nulláról :), ami szerintem teljesen jó. :)
    Tegnap egy egész délutánt sütött a nap - még délben sem gondoltam volna - és pont tegnap mentünk el kicsit kirándulgatni, annyira jó volt így....!
    Kíváncsi vagyok, mit tervezel, mármint oldalt, majd mindenképp oszd meg velünk, ha odáig jutsz, hogy elárulhatod :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a gratulációt! A hasonlóságokat én is észrevettem már. Szerintem akik kicsit azonos gondolkodásúak azok olvassák egymás blogját, meg azok találják meg egymást a neten is valahogy. :)
      Most már egyébként eléggé szenvedek, mert mennék már ki a szabadba, főleg hogy a hétvégi reggeli kertes műsorokat nézem. :)
      Az oldalt nem szeretném elkiabálni, mert hajlamos vagyok nagy hévvel belefogni dolgokba és a végén meg jól lebeszélni magam róla, hogy nekem ez úgy sem fog menni, meg biztos csak engem érdekel , mást nem....úgy hogy most próbálom nem elkapkodni a dolgokat, ezért is adtam magamnak hosszú időt. De majd mondom mindenképpen.

      Törlés
    2. Ajj, kimaradt. A filmet én sem találom sehol sajnos az a tapasztalat, hogy a magyar filmek sokkal később lesznek fent, mint bármi más. A Víkendet keresem már hónapok óta és nem találom azt sem fent. :( Végül is nem néztem filmet, inkább olvastam blogokat, meg terveztem az oldalamat. :) Az az igazság, hogy régen láttam jó filmet, ami megmaradt volna bennem. Ez jó volt, bár nem annyira romantikus, vagy még is? Nekem tetszett.

      http://onlinepont.club/melyutes/online

      Törlés
    3. Ésezt a másik filmet is, bár ezt még nem néztem, de ugyanaz a főszereplő, és gondoltam, jó lehet:
      http://videa.hu/videok/film-animacio/elemi-szerelem-zQNCII6SBMg3FTPz

      Törlés
    4. Az Életrevalókat többször láttam, nagy kedvenc. Az Elemi szerelmet megkukkolom, arra nem emlékszem, gyanítom nem láttam még.

      Törlés
    5. Huh, ezt a második filmet megnéztem. Nem akarok bőgni, de minden perce a húsomba vágott, mert detto.. csak nekem 7 év volt így. Mire becsukta az ajtót, és döntött. De halljátok, minden-minden ugyanígy. Úgy látszik, ezek a kapcsolatok nagyon hasonló forgatókönyv szerint működnek. VAgy csak az emberek hasonlóak. Szenvednek, és döntenek. Vagy néha csak a helyzet és a körülmények döntenek helyettük. Hihetetlen.
      Szóval jó film, csak ne rólam szólna... :D :S.

      Törlés
    6. Tanultál belőle valamit?

      Törlés
    7. Azon már túlvagyok, szerencsére. Ez "csak" egy kicsit olyan dezsávúúú érzés volt, meg kicsit talán egy "jéééé"-érzés, hogy szinte klisé-szerinti történet. Nem egyedi. Nem is egyszeri. Talán ennyi.

      Törlés
  3. Jó volt olvasni pozitív soraidat,a kiskorúnak pedig gratulálok. Itt piszkáltak vagy fészen? Én annak a nyilvánosságától nagyon félek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából nem piszkált a szó szoros értelmében senki csak csalódtam dolgokban, emberekben. Szóval csak a szokásos :) Így még inkább próbálok válogatni, kikkel veszem magam körül és hogy leginkább csak én és a közvetlen környezetem érezzük jól magunkat a többi rossz dolgot pedig kizárni akarom. Főleg a pletykákat, meg hogy mindenki a másik dolgával foglalkozik, ahelyett hogy a saját háza táját rendbe rakná. Kicsit én is átestem a ló túlsó oldalára, ezért szégyelltem is magam, de azt hiszem sikerült változtatni a felfogásomon és a jövőben igy gondolkodni. Nagyon remélem.



      Törlés
  4. Gratulálok a fiadnak!!! Olyan nyugodtságot árasztasz, hogy most én is leeresztettem egy kicsikét! Kíváncsian és izgatottan várom, milyen lesz új oldalad és miről fog szólni. Kívánom, hogy minden úgy sikerüljön, ahogyan tervezed!!!! ♡♡♡
    Az ételművész című film Bradley Cooper-rel nagyon jó film. Ugyan nem igazán romantikus, de nekem elnyerte a tetszésemet!
    Nagyon szép estét kívánok nektek!! ♡

    VálaszTörlés
  5. Gratulalok en is az eredmenyhez, attol fuggetlenul, hogy keson olvastam a versenyrol!
    Sajnos itt is esos napok vannak, raadasul hideg..de azert a szep ruhak melegitenek:))

    VálaszTörlés