Finally Friday!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kovtama | 9:56:00 | | | |
Reggel hirtelen ébredtem ritkán fordul elő velem, hogy a telefonom ébreszt és azt sem tudtam hol vagyok. Jobban szeretek magamtól kelni. De amikor kimentem a nappaliba és kinyitottam az összes ablakot olyan, de olyan jó volt igazi nyári meleg jött be már reggel fél hatkor! Tudjátok biztosan mire gondolok a nyár érkeztével más a levegő illata az egész megtelik valami fura borzongatós meleggel....áh nem tudom ezt leírni. Úgy érzem végre itt van , mindjárt elindul az én másik kedvenc hónapom a Június! Minden virágos nálunk, majd fényképezek gyönyörű narancssárgába burkolózott a futórózsánk, olyan jó ránézni. Tele van virággal, bimbóval és olyan , de olyan illata van....ahhhhhhhhh.

Holnap kerti parti, de tegnap este eldöntöttem, hogy nem bográcsozom. A fene aki az állítólagos 30 fokban még nekiáll tűz mellett főzni. Csinálok két fajta salátát, hozzá sütök ki fasírt golyókat, csirke combokat ezeket ma este előre letudom gyártani. Holnap frissen csinálok guacamolet és van a hűtőben tortilla majd azokat átsütöm és az is jó lesz mártogatni, csíkokra vágott uborka, zeller, ez meg az, hozzá feta sajtos mártogatós. Egy tepsi meggyes pite, meg jó sok limonádé és majd ezeket szépen kirakjuk a kertben az asztalra, mindenki majd azt vesz a tányérjára amit szeretne.  Barátnőmmel egyeztetek majd.
Tegnap este férjem elugrott valahova én addig kitakarítottam, mostam szóval  ma este csak a holnapi napra kell előkészülnöm.  

Olyan jó kedvem van, ismét megmagyarázhatatlanul. Ne kérdezzétek, elvagyok. :) Jó, hogy most nem érdekel semmi ami bántana, nem kapcsolom be a tévét, túltettem magam dolgokon, nem érdekelnek az azthittembarátok, de mégsem és rájöttem, hogy a munkahelyem sem olyan rossz, ahogy én az utóbbi időben gondoltam. Bár a munka az agyi kapacitásomat nem elégíti ki, nem visz előre semmilyen téren és egyhangú, de amit mellé kapok az igen is nagyon sok és jó dolgok. Mondok példákat. Bár van munkaidő, de sose lehet elkésni. ;) Akkor megyek el a dolgomat intézni, amikor akarom, amikor tudom csak a munka legyen meg. Eddig mindig kaptunk fizu emelést és ha nem is túl sok de egy kis mellékes pénz beesik időnként, pl. év végén karácsony előtt. És ami számomra még is csak a legfontosabb, ha valami történik nem kell félni, hogy az embert kirúgják, pl. táppénz alatt. Ráadásul 10 percre lakom kocsival. Szóval most elástam a váltás dolgot, már csak azért is, mert dolgozom a saját projekten ami ha beválik, akkor pont annyira fogja kielégíteni a mást szeretnék csinálni gondolatomat, mint ahogy ez a fejemben van. Ahogy a napokban ezeket végig gondoltam, komolyan mondom megnyugodtam. Itt is látszik, hogy tudni kell megtalálni a jót mindenben. Ha az ember csak pipa, csak őrlődik és nem gondolja végig, nem ül le átrágni, nem tud józanul ítélni, akkor megette a fene az egészet. És ha esetleg talál újabb célt, akár csak egy picit is máris sokkal de sokkal könnyebb az egész. Na meg közben nyár lett :) Lassan kilábalok a téli depiből. :)

Kiskorú ma moziba megy az angol tanár viszi őket, minden évben legalább kétszer háromszor angolul néznek meg filmeket, gyakorlásképpen. " Anya, 1700 Ft a jegy, plusz a közepes menü, tudod." :) Tudom. És még rakott be a saját pénzéből magának, hátha valakinek kevés lesz a pénze és ki kell pótolni. Mindig ezt csinálják. Egymást kisegítik, ha kell. Ha kell, akkor összedobják a pénzüket, hogy mindenkinek jusson amit szeretne. A kis marakodás mellett, ami néha előfordul nagyon jó kis osztályuk van ezt szeretem bennük segítenek egymásnak.

valami ilyesmit szeretnék hétvégére :)







3 megjegyzés:

  1. Milyen jó, hogy elolvastam most ezt a jó kis pozitív postot, rám fért:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodálkozom én is, mostanában több a pozitiv bennem, mint a negativ. Lehet még is csak van abban valami, hogy minden csak nézőpont kérdése? Azért még gyakorlom, de köszi! <3 :)

      Törlés
  2. :) Pontokba szedem, amit gondolok.
    1. Detto ugyanazt írtad a munkáddal kapcsolatosan, amik nálam is vannak. Jé! :) de tényleg mindent, a "nem lehet elkésni", "legyen meg a munka és békén hagynak", tíz percre van az otthonomtól... és nem elégíti ki az agykapacitásomat, de nyuggerhely, ergo simán kihúzhatom itt addig... jólvanezígy.
    2. Hanna jövő héten megy a hetedikesekkel három napra Szlovákiába, ingyen és bérmentve. Ezért ma be kellett vinni 2000ft-ot és 20eurót.... háhá.
    3. Tegnap elvoltak bicajozni az osztállyal, mindenki vitt pénzt, mert a Mekibe mentek, csak egy kislány nem, és Hanna meghívta... hát ilyen az én gyerekem (saját pénzét vitte....)
    4. És a reggelek....! :):):)
    5. Hétvégén mi is piknikelünk, igaz, csak szalonnasütés lesz, de akkkorissssss.... :)
    Egyszóval, örülök hogy jó a kedved és jó lesz ez a hétvége!!!

    VálaszTörlés