Hát ez

nagyon tetszik.

forrás
Hátul a magas ágyásokba vetett zöldségek, az üvegház és a pihenő függő fotel van és előtte a sok virág mögött a kis tó a pergolával, ami hídként is szolgál aahhhhhhhhhhhhh. Egy két szék és egy kis asztalka hiányzik nekem a képről azért. És lehet a pergolára is futtatnék valamit, pl. Klemátiszt, de összességében nagyon eltudnám képzelni nálunk is. Helyünk az van hozzá bőven. :) 

Megjegyzések

  1. Szép! ha még egyszer építkeznék... naszóval, egy csomó mindent másképp csinálnék :). Pl. lenne egy télikertem, odaülős, ez tuti.
    Ez a fenti kép tetszik, ilyen kis kiülős kerti kis pavilon is jó lenne... az fb-n van a Blikk Otthona, vagy mi a csuda, mármint azt az újságot meg is szoktam venni, és a mai pár képein bejáratok vannak, na, én ott ragadtam le :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt az újságot én is megszoktam venni, vannak benne jó ötletek és előny, hogy nem a méregdrága újságok közé tartozik. Nekem erről a képről először hiányzott a sok zöld, a fű de aztán rájöttem, hogy ez pont jó így, mert az ember esőben se lesz bokáig sáros, vizes ha főzés közben kiszalad egy kis fűszerért vagy zöldségért. Nálunk pont az a baj, hogy sok a fű, na ezt akarnám én szép lassan visszaszorítani.

      Törlés
    2. Nálunk van ahol leburkoltuk, hogy ne hordjunk már be annyi sarat, van ahova fakarikákat tennénk le. "Lépőkő". Mert még mindig van saras rész. Aztán füvesítünk, kikel, nőni kezd, s akkor jön a kutya... s kapar. Pedig már hálózzuk a fű alatt.

      Törlés
  2. Úgy hallottam, a magas ágyásokban hamar száraz a föld, tehát odafigyelést igényel.
    A tó tisztítása sem egyszerű, különben poshad a víz benne.
    A járólapos megoldás bizonyos területen megoldható, de költséges lenne nagyobb területen.
    A pergola nekem is tetszene. Gondolkodtam már azon is, hogy a képen látható pergola kivitelezéséhez hasonló nyári konyhát építtessek, mert gyerekkori emlékemben van ilyen.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése