Hosszas forgolódás

után fél hatkor keltem. Agyrém, hogy óránként ránézek a telefonomra, fel kell e már kelni? Csak azért teszem, hogy ne csörömpöljön bele a nagyvilágba, ha már tényleg és ne hallja a család. Hát persze, hogy így csuda klasszul kipihenten ébredek. :) Na meg az is, hogy megint félig be van borulva, bleeeeeeeeeeee. Bár, ahogy most kinéztem az ablakon talán, talán van remény ma már arra, hogy ne essen az eső. A madarak mindenesetre veszettül csiripelnek itt az ablak előtti füge fán. Tegnap azt hallottam, hogy a nyár végig ilyen esős, hideg lesz kis megszakításokkal, na akkor kapok sikítófrászt de tényleg és magasról nem érdekel, hogy nem kell azon agyalni, amin úgy sem lehet változtatni. Tavaly ilyenkor már fel volt töltve a medence!!! Na ugye. (most már áll, de vár ránk egy alapos tisztítás)
Ismeritek Szabó Lőrinctől a Vándor útrakél című versét? Én nem akarok megsérteni senkit, akinek tetszik a vers, de én mondom ez nem anyák napjára való. Na ezt kapta a gyerek, aki itt sírt 10 percet, hogy ez megtanulhatatlan - baromi hamar és könnyen tanul verset, úgy hogy ha ő ezt mondja, akkor ott már tényleg baj van - és igaza van még olvasni is nehéz és egyébként pedig most nem azért, de ez egy ballagási vers. Vagy mindenesetre én ott tudom elképzelni és nem egy anyák napi összejövetelen. És az igazat megvallva annyira nem is fogott meg. A gyereknek meg ideje nincs ekkora verset megtanulni, bár nem is a hosszával van baj, hanem hogy nehéz, neki meg itt vannak a töri versenyek egymás után, ráadásul hétfőn kapott még egy versenyről papírt (én mondom most már tényleg elég lesz) valami "legek legje" verseny, amire kellene neki menni, hát nem tudom, szerintem ezt már jó lenne nem bevállalni. Mindjárt év vége, írják a kompetenciát matekból, angolból, magyarból, plusz itt van már amúgy is két verseny, közben meg persze a nagy témazárókat mind év végére hagyják és hát készüljön a napi órákra is. Ez szerintem rohadt sok.
Csak megjegyzem, közben már egész világos lett odakint, talán sok esőfelhő nincs is már juhéj. :D Ne is legyen, vettem csini tavaszi nadrágot, amit már hordanék, egyszerű, de nagyszerű egy két felsőt hozzá. Sötétkéket, csíkosat -  a csíkos állítólag idén még mindig nagy divat lesz, bár én nem ezért vettem és nem is ehhez a nadrághoz- a nadrág meg fehér, fekete mintás F&F-es. Ilyen:

F&F
Szeretem ezt a márkát azt hiszem már írtam régebben, mert jó minőségű anyagokból vannak a ruhák és nem drágák.  Egyébként biztos hülyülök vagy nem tudom pár éve fel nem lehetett volna húzatni velem mintás nadrágot, most meg van már kettő is.
A férjemnek meg vettünk cipőt - hosszas könyörgés után végre rálehetett venni a múltkor - és mivel én meg kitartó voltam és végig csendben hallgattam a nyüsszögést, hogy meeeeeeeeeeenyiiiiiit kell próóóóóóóóóóóóbálni, ezért megkaptam tőle a Deichmannban a virágos cipőt, amit már régebben kinéztem.

Jó, hogy megvettük nagyon kényelmes, meg nőcis csak éppen egyszer tudtam felhúzni, mert azóta ősz lett. :) Moorrrrr :(
Reménykedjünk a hétvégében, péntektől már állítólag egészen jó idő lesz.


Megjegyzések

  1. Te, most képes vagyok egy ilyen cipőt venni.....! :) egyre inkább tetszik... hogy hülyülünk-e....? :D hát, biztos, mert uggye a múltkor én is felvettem a csipkemintás cicanacit.... ilyen, mint a második képen...
    http://fashionogger.blogspot.hu/2013/02/calzedonia-katalogus-calzedonia-2013.html
    Nooooormááááliiiis....? :):):)

    Nálunk nincs ekkora követelmény - de látom a gyereken, hogy fárad... nincs mit szépíteni rajta, és gyakorolnak ezerrel a kompetenciára. Szóval gondolom, a tiéd mennyire... :(
    Itt fütyül a szél, még midig félcsizmában, és az átmeneti kabátomban járok, nem tüpptürüpp....

    VálaszTörlés
  2. Hű a virágos meg a pillangós, meg a pöttyösök de jók!! Ha nekem lennének hozzá lábaim simán felhúznám. Aham, most valamiért elkezdtem fiatalodni :D :D Csak még a ruhákkal vagyok hadilábon, szintén a lábam miatt, már irtam hogy mennyire nehezen húzok fel nőcis ruhát, pedig régen....

    Ja, minden vicc nélkül baromi erős ez a suli, esküszöm ha tudom nem írattam volna ide a gyereket! :( Nagyon fáradt és nem tudom év végéig mi lesz, mert már azon vagyok, hogy a hatodik nem számít, csak éljük túl valahogy ezt a maradék másfél hónapot, lehetőleg kevés rontással, mert most éppen úgy áll, hogy irodalomból fél évben 5-ös volt, most 4-re áll, nyelvtanból 4-es volt, most abból áll 5-re, angolból pont tegnap kapott egy négyest, ott meg így 4/5-re...:/ Fáradt, fárad, fáradt, de én is, én is, én is. :( :( Itt most nincs rossz idő, süt a nap és én meg mezítláb egy balerinás tavaszi cipőben jöttem reggel. (nem a virágosban :P )

    VálaszTörlés
  3. Nem semmi a gyerkőc, ha ilyen sok sok versenyen vesz részt!!!!
    Iszonyatosan csinos a nadrág és a cipő is. Használd őket egészséggel!!!!! :)

    VálaszTörlés
  4. Hát a mintás cipő oké, de a gatyó még nekem nem menne,bár másokon tetszik, szóvla lehet, hogy fél év múlva én is felveszem:)
    A nap épp süt, de a szél fúj és az irodában megfagyok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése