Képek és pár szó

kovtama | 11:05:00 | | |
Épül, épül...


Kábelrengeteg, pár nap és eltűnik

Kedvenc rózsabokrom. Tescoban vettem, sose gondoltam volna, hogy ennyire gyönyörűen megnő. A tetejét el sem érem és most össze van fogva, hogy tudjunk építkezni.

Ilyen gyönyörű nagy virágokat hoz és az illatát jó pár méterről is érezni lehet


Őt is az áruházban vettem, gyönyörű fehér színű. Az igazság az, hogy azok a rózsáink, amit ebben a boltban vettünk mind ilyen naggyá és egészségessé fejlődött, úgy hogy én legtöbbször ott veszem őket.



Terasz előtt. Sajnos a mély bordó szín nem jön vissza a képen

Szintén terasz előtt a levendula. Pár nap és kinyílnak a virágok

Megmaradt a kéksége a Hortenziának. Idén ültettem ki először, remélem szépen átvészeli majd a telet, ha letakarom

Ilyen gyönyörű naggyá fejlődött és rengeteg lesz rajta még a virág :) Szeretem






Csak is úgy építhetik a kerítésünket, hogy ezt nem vágták ki! Nem engedtem, pedig a ház előtt még van még belőlük rengeteg. De hát ezért a gyönyörűségért kár lett volna, nem?


Halvány rózsaszín volt, bordós színű lett a kiültetés során. Nem bánom, sokkal jobban tetszik ez a szín :)


11 megjegyzés:

  1. Gyonyoruek a viragaid.Kedvencem a feher rozsa:)

    VálaszTörlés
  2. De jó ez sok szépséges virág, örülhetsz neki, hogy nem hiába fáradoztál velük.
    Azt olvastam nemrég, hogy a hortenzia úgy marad kék, ha savas földbe ültetik. A kávézacc is savasít, ha odaszórod és összekevered a földdel.

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű minden. Jó nézni a képeket, élőben ennél is csodálatosabb lehet.

    VálaszTörlés
  4. A kedvenc posztom nálad! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörüek!!! mennyi idő alatt lettek ekkorák úgy átlag?

    VálaszTörlés
  6. De szépek a virágok, de a kerítés is az lesz!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Hűdeszép!!!!..... :) Nekem még most kicsi rózsáim vannak, az egyetlen nagy az egy ilyen szép fehér futórózsa, teli virággal! :). A hortenziáidat nagyon irigylem, meg a pünkösdi (ööö, meg még milyen? bazsa?)rózsáidat is.. ilyenkor az jut eszembe, mennyi mindent kell még ültetnem, hely az van, de az időt sajnálom, mármint, hgoy minimum két év kell azért mindenhez, hogy igazán szépek legyenek..... és türelmetlen vagyok :).

    VálaszTörlés
  8. Nagyon-nagyon szép... gyönyörű virágaid vannak! :-)
    A kerítés is nagyon jól fog mutatni... szuper az egész! :-)

    VálaszTörlés
  9. Hurrá, kertről! Nagyon szépek a virágaid, és milyen sok félét gondozol! Leld bennük sok-sok örömödet!
    Az, hogy honnan származik nem von le semmit a gyönyörűségéből. Nálunk is a ház előtti rózsasövény fele onnan van és szépek, egészségesek.

    VálaszTörlés
  10. De csodásak a virágok! Nálunk a hortenzia, még csak most kezd bimbózni, nem hogy nyíljon:) Szépségesek!!

    VálaszTörlés
  11. Remélem félárnyékos helyre ültetted :) nem bírja a forró napot, reggel vagy késő délutáni napot bír....

    VálaszTörlés