Tegnap és ma

már végre jó idő volt/van. Már tegnap is örültem, mikor reggel napsütésre ébredtünk, mert komolyan mondom ha még egy nap esik az eső és a férjem nyűgös arcát láttam volna én azonnal elköltöztem volna egy melegebb éghajlatra. Baromi nehéz egy olyan emberrel együtt élni rossz időben, aki mindig csinál valamit. Fúr, farag, kertben szöszöl, mindegy mit csinál csak kint lehessen. Aki utálja a semmittevést, nyaralás alatt is időnként az jár a fejében, hogy mennyi mindent csinálhatott volna pl. a kertben. :) Mondjuk már én se találtam pakolni valót, se újabb szekrényt a ki és átrendezéshez. Egy szó, mint száz most már nekem is tele a hócipőm ezzel az idővel. A kerítés építésünk csúszik a medence üresen tátong a kertben, a gyümölcsökből sok elfagyott az eper között alig találtam pár érett szemet, pedig ilyenkor jobb idő esetén már bőven enni szoktunk. A sok eső egyedül a ribizlinek és a málnának kedvezett. Most már folyamatosan kellene a meleg.

Ma ismét jó idő van és én éppen leakarok borulni az asztal  mellől olyan álmosság van rajtam. Gondolom a naponta változó idő miatt. (és hogy mindig az időre fogunk valamit :D ) Mindenesetre most ülve eltudnék aludni.Pedig munka után még el kell ugranunk a kutyusnak ennivalóért, aztán magunknak is be kell vásárolni, mert kifogytunk a napi dolgokból. Utána pedig terveztem, hogy sütök valami gyorsat a fiúknak had örüljenek. Túrósat vagy gesztenyéset még nem döntöttem el.

Egyébként csak hogy ismételjek egy régi dolgot:

Mai öröm: mert süt a nap és azt mondják ebből már egyre több lesz, úgy hogy fel a fejjel
mert ma már kedd van
mert mától kihagyom a vacsorát (új döntés)
mert a jó idővel többet lehet futni
mert kint lehet ismét enni a teraszon

Témából most kifogytam, abba is hagyom ez számotokra biztos unalmas. Mondjuk ezt megértem. :) Semmi izgalmas nem történt a napokban.

    Megjegyzések

    1. Kint esztek a teraszon? :D még a fenekünk is befagy....

      VálaszTörlés
    2. Az én párom is pontosan ugyanilyen. 1 hetet töltünk itthon 6 hét kinti munka után,de ilyenkor se látom szinte soha. Állandóan a műhelybe van, épít, heggeszt, pakol, szerel. Én még mindig jobban örülök ennek, mintha mondjuk esetleg kocsmába ücsörögne vagy hasonló tevékenységgel töltené az idejét!!! :) ;)

      VálaszTörlés

    Megjegyzés küldése