Vasárnap reggel

kovtama | 8:44:00 | | | |
korán keltünk, Kiskorú ment a Műszaki Egyetemre az egyéni végső megmérettetésre. Fél ötkor keltünk, hát nem volt túlságosan boldog. Én sem, mivel én meg nem aludtam szinte semmit azért, hogy ne hogy elaludjunk. :) :) Szóval jó fáradtak voltunk. Gyerek még a verebet is kígyónak nézte reggel mikor vártuk az őket szállító buszt,de azért mire elindultak már egészen felébredt és jó kedve volt. Délután négyre ért haza, hát nem volt jó kedve. A 800 jelentkezőből 11. helyen jutott be, összesen kicsivel több, mint 400-an mentek a végső megmérettetésre. 5. 6. 7. 8. osztályosok mind ugyan azt a feladatlapot kapták, 30 kérdés, minden kérdéshez tartozott 4 válasz,amiből választani lehetett szerinte melyik a jó, 45 perce volt rá. Volt olyan kérdés, ami beugratós volt, ahova több helyes válasz tartozott nem volt elég egyet eltalálni, ha a másik rossz volt, akkor nem kapott rá pontot.

Én itthon azért drukkoltam, hogy legalább a középmezőnyben végezzen. Nos, hazaért , persze kedvetlenül. Kaptunk felkészítő lapokat, amiket otthon tanultunk, keresgéltünk hozzá a neten. Azt mondták azokból fogja random összeválogatni a számítógép a 30 kérdést. Hát egy sem volt azok közül. Teljesen más volt, más témakörben. Volt ahol tippelt, volt ami eszébe jutott, volt amit még nem is tanult. 

A lényeg, hogy a 400-ból a 98. helyen végzett. Az osztályából 3-an mentek, ott második lett egy ponttal előzte meg az egyik osztálytársa. 

Lényegesen jobban végzett, mint amiért egész nap izgultam. Dicsértük otthon, mert azért lógott az orra, de szerintem azért sikerült meggyőzni, hogy ez jó eredmény és annak is örülni kell, hogy egyáltalán ott lehetett az ország legjobbjai között! Látott belülről egyetemi termet :) ez nagy élmény volt neki, kirándult egyet, a barátjával volt, kicsit kirándultak utána a fővárosban, fagyiztak. A végére már egész jó kedve lett. Persze ő jobbat várt magától,de úgy gondolom még így is jó teljesítmény ahhoz képest, hogy olyan dolgokra kellett válaszolni, amikből nem is készültünk. 

A tegnapi nap egyébként jórészt a pihenésből és láblógatásból állt, főzni sem főztem csak ketten voltunk otthon napközben, minek? Melegszendvicset ettünk ebédre, epret, hideg narancslé volt hozzá. Egész nap kint voltunk a kertben, olvastam, pihentünk. Kellett már ez nagyon.

6 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes volt, igenis! Majd később ő is íy fogja látni, de még közel van az egészhez.
    Szép nap volt a tegnapi, és kicsit irigy vagyok, hogy ilyen nyugisan-szépen töltöttétek.

    VálaszTörlés
  2. Köszi, szerintem is :) Még otthon maradtam volna láblógatni, 30 fokot mondtak mára, végre itt a nyár!

    VálaszTörlés
  3. ( megjött a könyvem :):):):) )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyen hamar?? aztaaaaaaa, azért majd írd meg milyen! Olyat ne várj, mint az Asszony és háza, szerintem azért az lett a legjobb, de jó lesz. Én tegnap a Hideg szódát kezdtem el olvasni :D

      Törlés
    2. Nekem pl a Hideg szóda a kedvencem.

      Törlés
    3. Hát átlapozva is gyönyörűség :). Nekem pl a Hideg szóda is nagyon tetszett, nem kevésbé, mint az előző. Mindegyik ad valami pluszt, de azért zengek róla ennyit - bocs, ha sok - mert tényleg beszippantott, és rég voltam így könyvekkel, talán Nyáry Krisztián, előtte meg SchafferErzsi....

      Törlés