Volt egy kis stresszem

kovtama | 13:49:00 | |
tegnap. Vagy is inkább jól felhúztam magam, ami  miatt reggel fél öt óta fent vagyok. A gyerek tegnap első négy órában kompetenciát írt (vége lehetne már) és helyet cseréltek az ötödikesekkel. Mire végzett a pulóvere eltűnt. Mentem érte, végig néztünk minden termet, udvart, ebédlőt persze nem volt sehol. Nem boltban kapható, nem mindennap jön velünk szembe, szóval kiakadtam na. Először úgy voltam vele, hogy leszarom aztán meg dehogy , hát mi ez már? Tavaly ugyan így jártunk, de akkor a gyerek is ludas volt, hát miért hagyta kint a focipályán?? Reménykedtem, hogy az a szülő aki észreveszi mosás közben, hogy van egy pulcsi, ami nem az ő gyerekéé akkor visszaküldi, de persze nem így történt akkor. Mivel a gyerekem is hibás volt, hát akkor nem szóltam. Na de most estére már olyan jól felhúztam magam, hogy a közösségi oldalra csak feltettem pár sort (hogy aki otthon meglátja a gyerekénél vagy valami az küldje már vissza vagy csempéssze a terembe vagy bármi nem érdekel, mielőtt ma reggel elsétálok a tanári felé....) szerintem ennek hatására reggel, ahogy már mentem el a suliból (mert ismét végignéztünk mindent, hátha még is csak előkerül) a gyerek jött utánam, hogy egy ötödikes a kezébe nyomta a pulcsit és elszaladt. Kérdezték az ügyeletes tanárok akarok e bemenni az ötödikesek termébe, hát persze hogy nem akartam, nem akartam én cirkuszt, se semmit csak a ruhát. Na, ennyit erről még is csak jó, hogy van fészbuk, mert szerintem az ott kirakott pár sorom hatására került hozzánk vissza. Lezártnak tekintem az ügyet és örülök, hogy nem lett belőle ügy. 
Annyira vágyom egy kis szabadságra már, hogy el nem tudom mondani. Olyan vagyok, mint a gyerekek itt a jó idő végre, végre és én leginkább kint lennék a levegőn, a napon. Átböngésztem a naptáram a téli szünetet és hát kell jó pár napot hagynom idén, mert elég hosszú lesz, plusz azért még augusztusban is szeretnék otthon lenni jó sokat. Mondjuk azon gondolkodom, hogy abban a hónapban vagy elmegyek két hét fizetetlen szabira plusz kettő rendesre vagy beteg leszek.  Pszt! Nem tudok mit tenni a férjem akkor már bőven nem lesz itthon a gyereket pedig nem igazán van kedvem egész napra egyedül hagyni. Táborokba persze megy, de leginkább júliusban. A legjobb lenne egész hónapban otthon lenni a gyerekkel, ráadásul akkor van a legtöbb meló a kertben. 
Ettől függetlenül már olyan jó lenne otthon lenni, utoljára a tavaszi szünetben voltam szabin. Igazán nagy tervem nincs ezzel kapcsolatban csak azt tenni, amihez kedvem van. És most leginkább csak pihenni, lábat lógatni, olvasni, boltokban nézelődni cél nélkül, varrni tanulni, kertészkedni, megnézni a Napsütötte Toszkánát és hasonló borzasztóan fontos dolgokat. :)
Amúgy meg ma nem is ebédelek, mert nem tudom mit. Van olyan, hogy az ember nem érzi igazán éhesnek magát, de azért enne valamit, na de nem is tudja hogy mit, akkor meg minek? Így vagyok valahogy most én is. Mondjuk most eszembe jutott, hogy palacsinta, na az most letudna csúszni pár darab.  Szerintem este vacsira salátát fogok csinálni, paradicsom, paprika, uborka, zöldhagyma,aztán rámorzsolni feta sajtot plusz még valamilyen másokat ráreszelni. Hozzá meg kisütni pár csirkemellet és halloumi sajtot. A többieknek meg van tegnapról csülök pörkölt és tarhonya, tejfölös uborkával.

Szombaton kinti főzőcskézés lesz barátokkal, vasárnap gyereknap Kiskorú és a férjem moziba mennek. Még nem döntöttem el, hogy én addig nézelődjem valahol, ha már ismét lehet vasárnap is boltba menni vagy csak maradjak otthon nyugiban és élvezzem a csendet. Valószínű, hogy az utóbbi mellett döntök.

Őrült fontos dolgokról írtam. :)


8 megjegyzés:

  1. Csak mondom, hogy a munkahelyemen rendszeresen tűnik el kaja, tej a közös hűtőkből, mostanában már kezd eléggé feszült lenni a hangulat emiatt. Munkahely. Felnőttek. Nem is értem én ezt...

    VálaszTörlés
  2. Uh, na ez is mennyire milyen már??? :( :(

    VálaszTörlés
  3. Én hagytam volna pár napot, és ha nem jutattja vissza valaki, akkor szólok-írok talán. Hülyék a gyerekek, megesik, hogy simán hazaviszik a másét, bármi hátsó szándék nélkül, mondjuk mert szórakozott - okés, kisebbeknél fordul ez inkább elő, ezt is aláírom... - és azért talán a legtöbb szülő észreveszi, és másnap visszaküldi (szóval két nap mindenképp kell:) , hogy valami történjen)
    Nekem úgy szokott lenni, hogy rohadt éhes vagyok, de egyszerűen nem fanyalodik rá a gyomrom pont arra a kajára, amit hoztam.... (ma is ez van, előre látom, hogy alig fogok enni)
    A fiúkkal beszéltük itt a melóhelyen, hogy senkinek nem fűlik a foga a melóhoz, tegnap olyan "tengéslengés" volt minden szinten, mindenkit vonz a jóidő elfele... a munkától leginkább :). Nem tudom, más hogy csinálja, hogy kivesz két hét szabit, nekem sosincs annyi, sosem elég... pedig de jó lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavaly az Adidas melegítő felső nem jutott vissza, pedig gondolom még aznap feltűnt otthon, hogy jéééééééééé a gyereknek van egy új felsője! Ez a pulóver boltban nem kapható, illetve de netes boltban, Ákos koncerten kapta a gyerek, kedvenc, kabala pulcsi nem szokta felhúzni suliba csak ritkán, nem cserélhető össze más pulcsival, nem jön szembe veled az iskolában. Szerintem ha nem írom ki nem kapjuk vissza. Egyszerűen leszarják és kész.

      Törlés
    2. Ezért meg morr :(. Márminthogy leszarják. :(

      Törlés
    3. Ja a suliban a bejáratnál van egy hosszú fogas, ha nincs ott 20 téli kabát és 50 pulcsi, póló egy sem! Szerinted érdekli a szülőt, hogy hol a gyerek cucca??? Csak azt nem tudom, ha hazamegy télen kabát nélkül az nem tűnik fel???

      Törlés
    4. Morrr igen, mert ha nem jártunk volna egyszer már úgy, hogy nem szóltam és visszakapom akkor várok, de mivel már átestem ilyenen...áh mindegy is, megvan, gyerek örül neki. Azt mondja a férjem minek húzta fel? Ja, még is minek, végül is nézhetjük otthon, hogy van neki aztán meg eltesszük az unokáknak hogy ha kinövi :D

      Törlés
    5. Ennek pont az inverzét szerettem volna kérdezni: ok, hazavitte(?), ok, a szülő elnézi, hogy valahonnan ottermett a ruhadarab (?), de aztán mi lesz? Hova veszi fel? Merthát bukta lehet könnyen, ha felveszi, nem?
      Nálunk 'csak' a tolltartó tartalma fogyatkozik időnként, az is rém bosszantó, de egy ruhadarab már nagyobb tétel! Felhúztam magam. Basszus.

      Törlés