A nyárban az is

kovtama | 10:44:00 | | |
jó, hogy halál nyugalomban lehet reggelente készülődni. Plusz kap az ember minimum fél óra csendet. Időben nem nagyon alszom tovább, megszoktam, hogy sulis időszakban korán kelek, így most is csupán fél órával később kelek fel. De mi az a fél óra! Boldogság. :) Csend van, nyugis kávé ivás, komótos zuhanyozás, készülődés. Reggel el lehet intézni dolgokat, apróbb bevásárlás, futás, kinek mi. A kocsiban nem nyafog senki, hogy "meddig kell még iskolába menni?" "miért kell megint dolgozatot írni"? "mikor lesz már hétvége?" Ja, de ! Ezt az utóbbit én mondom ki elég hangosan, minden nap :D 
Ilyenkor nyári szünetben még a reggeli illatok is mások, a reggeli madárcsicsergés is másképp szól. Sokkal inkább a magaménak érzem. Egyedül az enyém. 
Ha akarok akkor előbb indulok, lassabban vezetek, nézem a szántóföldeken a zöldet az itt ott előbukkanó pipacsokat, mezei virágokat.
Már nyitáskor ott vagyok a boltnál, sokáig nézelődhetek, válogathatok a frissen kirakott áruk között. Ma megvettem az idei első dinnyét :) Friss ropogós jégsalátát, sok sok illatos paradicsomot. Fetás uborkás, paradicsomos, lila hagymás salátát képzelek el holnapra, fokhagymás sült pisztránggal és petrezselymes burgonyával. Szeptemberig vége a délutáni tikkasztó, rohangálós, tömegben vásárlós időnek. Munka után egyből lehet haza indulni - 10 perc az út - mert reggel mindent elintéztem. 
A nyári szünet egy kicsit miénk, szülőké is. :)


3 megjegyzés:

  1. Detto!!! :) minden bajom ellenére ma is imádtam, hogy akkor indultam el, amikor akartam, és bementem boltba, és nem voltak sokan, ésésés... És nem cseszi fel az agyam reggel mindjárt :D, hogy ne fésüljem, nem azt veszi fel, kér reggelit, nem kér reggelit, nincs kész a leckéje.... jaj! :) nyugisan indulok. Igen, ez azzzzz....!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pontosan :D :D Micsoda örömünk van!

      Törlés
  2. Itt is érződött már a héten, és hétfőtől már szinte feleannyi idő alatt beérek majd dolgozni. Lelassul kicsit az élet, jó érzés.

    VálaszTörlés