Itthon vagyok

ma, egy nap szabadság. Ajjj de megbírnám ezt szokni! Reggel elvittem a gyereket a sulihoz, ma osztály kiránduláson vannak remélem az eső nem fog esni. Utána elmentem futni, nagyon párás volt a levegő, többször meg kellett állnom, mert nehéz volt így. Hát mit ne mondjak, elszoktam rendesen az biztos. A 3,5 km-t annyi idő alatt futottam, mint régebben a majdnem ötöt. De nem baj, nem adom fel fog ez menni! Már az is jó, hogy nem szenvedős , nem lábfájós hanem ismét szeretek menni. 

Reggelire csak egy kis tányérnyi áfonyát és epret ettem egy pohár őszibarack levet ittam hozzá. Muszáj figyelnem, mert a futás még mindig kevés ahhoz képest ami volt, úgy hogy az étkezéssel kompenzálom a kimaradt edzéseket.  Ráadásul tanú leszek szeptemberben barátnőm esküvőjén, szóval jó lenne formálódni. :)

Sok dolgom nincs, tegnapról maradt ebéd a férjemnek és a gyereknek én pedig bruschettára vágyom már napok óta, úgy hogy vettem reggel teljes kiőrlésű bagettet,amit megpirítok, apróra vágom a paradicsomot, jó sok fokhagymát rakok hozzá és az lesz az ebédem egy kis pohár finom fehér borral. 

Holnapra később főzök kelkáposzta főzeléket, fasírt van hozzá bőven. 

Várom, hogy kicsit felszáradjon kint a fű, mert azt akarom lenyírni és lemetszeni az elhervadt rózsákat. Rengeteg van, amitől meg kell szabadítani a bokrokat, hogy szép új virágokat hozzanak helyettük. Aztán kicsit láblógatni is jó lenne, itt vannak a Stahl magazinok hurcibálom magammal ki be a hálóból a nappaliba, az udvarba, de még nem jutottam el odáig, hogy akár egyet is kiolvastam volna. :) Mindig van mit csinálni, mindig van valami fontosabb. :)

A kapunk készül, jövő hétfőn szerelik be az elektronikát. A férjem most is éppen a kerítés léceit csiszolja és festi, hogy majd felrakja őket. Ősszel jönnek térkövezni a teraszig szeretnénk megcsináltatni. Gondolkodtunk, hogy csak simán lebetonozzuk a behajtót, de az egyrészt nyáron nagyon meleg lenne, másrészt nem szép. Most bontott téglával van kirakva két nyomvonal, de ez nem igazán jó, ha nagy eső van, szóval úgy döntöttünk megcsináltatjuk kb 30-40nm lesz az egész. 

Belülről. Az oszlopok majd burkolva lesznek. Térkövezve pedig a kaputól. Legszívesebben bontott téglával rakatnám ki végig, de ez sokkal drágább lenne, mint a térkő, mivel most megint divat lett. (régen bezzeg senkinek sem kellett, most meg úgy kell összevadászni jó minőségű régi téglát)

Kívülről. Gondolkodom rajta hogy három apró tulipánt vagy szívet talán jó lenne kivágni mintának, dísznek. (bár az a cél, hogy ne nagyon lássanak be, mivel tavasztól késő őszig a teraszon "lakunk".

Nem tudok betelni vele. Annyira tetszik, hogy ilyen sötét rózsaszínes lett.



Megjegyzések

  1. Szép lett a kaputok, tetszik, hogy nincs rajta semmi csicsásság, csak a szép sima vonalak.

    Te is fűnyírózol? mert én is, mindjárt megyek ki kertezni :)


    Az a hortenzia... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi eső után, komolyan szinte minden hétvégén lehetne vágni :/ Kicsit már unom, pedig amúgy szeretem csinálni.

      Törlés
  2. Nagyon szép a kapu:) Nálunk az udvar eredetileg bontott téglával van/volt kirakva, de nem szerettük,mert nagyon feljött rajta a gyom. Fehér zúzott követ tettünk rá már sok-sok éve, azon is fel-feljön a gaz, de kikapkodom, nagyon ritkán lefújja férjem permettel, de max. évente egyszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zúzott kő nem jó, bár nekem is tetszik, mert télen hogyan lapátolom el a havat? A végén a hóval együtt jönne fel nem? Pedig gondoltunk rá mi is. Igen, a bontott tégla között meg rengeteg gaz jön fel :( :(

      Törlés
  3. Hűűűű.... :) csodaszép. Minden :).
    (a rózsákat én is levágom ma, de jó, hogy írtad.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, közben itt akkora eső volt, jéggel hogy nem tudtam azonnal kimenni. :( :( Este tudtam csak, de akkor minden tiszta víz volt, úgy hogy még van ami kimaradt a metszésből. A futórózsának utána kell néznem, hogy kell metszeni mert az a szép narancssárga baromi nagyra megnőtt és rengeteg virág már elhalt, fogalmam sincs hogy kell most megmetszeni?!?

      Törlés

Megjegyzés küldése