Legújabb szerelem

Na ez most jó becsapós cím volt tudom, de nem tudtam kihagyni bocsi. Tegnap ugyan is kaptam ajándékba a férjemtől egy ilyet:

kép: lidl.hu

Nagyon régóta szerettem volna azt hiszem már két éve gyűjtögettem rá a Tescos pontokat is akkor ott volt valami ilyenre gyűjtögetős akármi, aztán még is csak lemondtam róla. Tegnap reggel korán úgy mentem el a boltba, hogy megnézem és egy életem egy halálom megveszem magamnak. Aztán eszembe jutott, hogy nyaralás, meg gyerek szülinapja itt a nyakunkon és inkább elhessegettem. A férjem napközben hívott, hogy na mi a helyzet, volt még a boltban? (már előző naptól lehetett kapni) Mondtam volt, de még is úgy döntöttem, hogy elodázom elvégre tavaly nyáron vettük a mindent tudó sütőt és abban is lehet grillezni, meg azokat a dolgokat amiket szeretnék, úgy döntöttem maradok annál.

Délután pedig mire hazaértem ott várt a terasz asztalán a dobozban. :) 

Szóval most tuti egy darabig előtérbe kerülnek a grill zöldségek és a húsok és az egésznek azért örülök nagyon, mert reggel amíg elkészülök simán betudok rakni egy két szelet húst és hozzá valami zöldet és tudom hozni a munkába. Na persze azért más terveim is vannak vele. :)

Ezeket tudja (Lidl oldaláról ollózva)
  • Panini, toast, bagett stb. pirításához, hús, hal vagy zöldség zsírszegény kontaktgrillezéséhez
  • Alumínium présöntvény grillezőlap minőségi ILAG® tapadásgátló bevonattal
  • Rozsdamentes nemesacél burkolattal
  • Állítható felső lap a különböző ételek sütéséhez
  • Fokozatmentesen állítható termosztáttal
  • Grillezőfelület: kb. 29x26 cm
  • Teljesítmény: 2000 W

Megjegyzések

  1. Nekem is van, de más márka és imádom!!!
    Tegnap a nagy forróságban nem kapcsoltam be a sütőt-a legtöbb étel abban készül-, hanem elő a kontaktgrill és mehetnek bele a sajtok, mellé saláta, panini.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, köszi hogy írtál :) Akkor ezek szerint jó választás az a kütyü, hétvégén tesztelni fogom. :) Vettem gömbcukkinit, padlizsánt, csirkét, grill sajtot. :)

      Törlés

Megjegyzés küldése