Már csak két nap

és VÉGRE VÉGE az iskolának. Igen, nagybetűvel. Alig vártam, hogy vége legyen a sok tanulásnak a napi felkészülésnek és egyáltalán ennek az évnek. Elfáradtunk. A gyerek is főleg, én meg már nagyon vártam, hogy igazi nyár legyen neki, pihenéssel, láblógatással, sok alvással, táborokkal, bármivel csak ne az iskolai felkészüléssel. Ma még egy kirándulás és holnap az utolsó nap, délig. 20-án évzáró ami nem fog meglepetést okozni - remélhetőleg - hiszen a jegyek alapján nagyjából én is tudom mire számíthatunk és neki is mondták. Rosszabb nem lesz, egy két tantárgyból négyesről ötösre javított. Hozzáteszem szinte nem többet tanulva, ebből is látszik, hogy van benne elég ész csak időnként jobban kellene használni. :) Mindegy, elégedettek lehetünk. 

Hétvégén állítólag már itt lesz a kánikula! Nem bánom, legyen is elvégre már Június közepe van. Mikor legyen, ha nem most? Igazán vége lehetne a sok esőnek. 

Nagy dolgok nem történnek, végre készen van teljesen a kerítésünk, kapunk. A kerti tó várja jobb sorsát, most azt folytatjuk. Aztán egy hét nyaralás és utána érkezik Július Kiskorú szülinapjával - el sem hiszem 13 éves lesz -  és a férjem külföldre utazásával. 

Tegnap vettem egy tök szuper farmert, sztreccses, világos kék színű nem túl vastag anyagú, olyan igazi nyárias. ( a régi sajnos elkopott, elszakadt) Utálok farmer utána mászkálni, mert a derekam viszonylag vékony a csípőmhöz képest, ami jó derékban az szűk csípőben és fordítva, de az F&F márkát nagyon szeretem kényelmes, mindig találok magamra valót, tartós és az ára is szuper. Most ráadásul minden 20%-al olcsóbb! Már abban mentem anyósomhoz - születésnapja volt - és egy fél nap után már látom, hogy az egyik kedvenc darabom lesz a nem túl meleg napokon. :)

Megjegyzések

  1. Hümm. Reggel is azt hallgattam a rádióban, hogy lassan jó idő lesz, hát kéremszépen, nálunk tegnap óta kánikula van, ma reggel is libegő pólóban jöttem melóba, mert gyönyörű verőfényes nyári reggel van.
    Nekünk zsákbamacska lesz a bizonyítvány, lehet kitűnő, egy-két-három négyes... :D. Hát ez van.
    F&F márka az hol van? nekem is kell egy farmer épp, valami szűkfazonú, mert pont (ahogy a cipőik is idénre) elkoptak, nemdivatosak.... szóval kell néznem, csak ezidáig nem volt rá időm. De majd jövő héten! (gyerek táborozik, meg én is nyaralok így itthon...:D )

    VálaszTörlés
  2. Tesco! Ajánlom a farmerjeiket, van szűkebb, bővebb mindenféle. Tök jók, tényleg.

    VálaszTörlés
  3. Nekem ha farmer, akkor Mark&Spencer. Nem olcsó, kb 12ezer forint, de szuper.
    Suli még két hétig kínoz minket sajnos, nálunk a tanév június végéig tart.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése