Minden

elrendezve. A lakást tisztán hagyjuk magára, délelőtt gyorsan kitakarítottam és a hűtőben lapuló dolgokból olyan ebédet főztem, hogy minden romlandó dolog elfogyjon itthon. Csináltam egy gyors lecsót a maradék paprikából és paradicsomból, rántottam ki cukkinit ebédre. Nem viszünk semmit, kivéve házi lekvárt a reggelikhez. Majd ott a szokásos nagyobb boltban bevásárolunk. Amúgy van egy aranyos kis bolt is a nyaralóhoz közel, oda szoktam járni a fiúknak péksüteményért, Cserpes joghurtért, friss gyümölcsért a reggelihez. Amíg ők alszanak én sétálok egyet. Nagy a választék, szeretem. A jégakkuk a hűtőben pihennek, várva az indulást. Az összes benti virág meglocsolva, este majd a kintieket is elrendezzük. Még kimosok egy adag ruhát, ami estig meg is szárad és kész.
A nyaraláshoz minden bepakolva a kocsiba. A pihenést ezennel hivatalosan is megnyitom. Este még szurkolunk a magyar válogatottnak. Magával ragadott az fociláz. :) Itt pedig 1 hétig....


 Nyaralni mentünk.....


Megjegyzések

  1. Érezzétek magatokat nagyon jól! jó pihenést, kikapcsolódást, lazulást! élvezzétek a nyár minden örömét :)

    VálaszTörlés
  2. Kellemes kikapcsolódást kívánok!

    VálaszTörlés
  3. nagyon jóm nyaralást kívánok, töltődjetek, élvezzétek az együttlétet, és a nyarat,


    (várunk vissza azért)

    VálaszTörlés
  4. Az iskolában azt tanítják, hogy ne reklámozzuk a betörőknek, hogy 1 hétig szabad a pálya.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Nos, nyilván hiányoztam akkor;) Viszont mióta itt élünk mi nyitott ajtónál alszunk, és még akkor is, ha a férjem külföldön dolgozik. Ugyan ezt még nem reklámoztam, de riasztó van a lakásban (most már remélem ezt is elolvasta a betörő :D ) és az elektromos kapunk is kész, valamint polgárőrség működik a faluban 11 éve. Hát ha így is kihasználja a helyzetet még mindig ott a lakásbiztosításunk, amit minden évben átnézetek és felülvizsgáltatom, úgy hogy ha betörnek remélem valamennyit majd visszakapok az értékekből, ami eltűnik. Ha nem akkor ott egye a fene, majd lesz másik, végül is azok csak tárgyak :) Azt mondják a szerencsétlenség ott történik, ahova bevonzzák, így én nem félek. :)

      Törlés
  5. A jókívánságokat is köszönöm. :)

    VálaszTörlés
  6. Ez az utolsó elõtti pár sor a betörésrõl nálam mindent visz!��Köszönöm!Hozzánk már törtek be,szorongtam,féltem is miatta évekig,pedig semmi értelme!Az igazsàg az,amit te leírtàl itt!!Jó pihenést nektek,vàrlak vissza! Zé

    VálaszTörlés
  7. Érezzétek magatokat jól! :-)

    VálaszTörlés
  8. Jó pihenést, és szép időt! :)

    VálaszTörlés
  9. Nos, Kedves Kovtama!
    Nem a te idődben tanították az iskolában. De kérdezd meg a gyermekedtől, hogy hallott-e a troll, mém, cyberbulling, sexting, grooming kifejezésekről, a médiatartalmak megosztásának veszélyeiről az iskolában. Ha nem, akkor a nyilván még hallani fog. Hogyan kell elhárítani a verbális agressziót, hogyan működik a magánszféra védelme, hogyan ne váljunk virtuális céltáblává,a bűnözés áldozataivá. Bár, aki blogot ír nyilván tájékozott a témában és nem teszi ki magát és a családját ilyen veszélynek.
    Tévedés ne essék, én nem azt írtam, hogy állandóan félj a betöréstől. Csak arra hívtam fel a figyelmed, hogy ne ossz meg annyi személyes adatot, amivel esetleg visszaélnek. De látom bebiztosítottad magad: riasztó, polgárőrség, elektromos kapu(?). Nyilván túléljük, ha a hívatlan vendég meglátogat, de a legemlékezetesebb képeinket elviszi a laptopon, a legjobban szívünkhöz nőtt, a legszemélyesebb tárgyainkat pedig nem tudja a biztosító pótolni.
    Egy jó tanácsban nem kell feltétlenül rosszindulatot keresni. Ettől függetlenül én is jó pihenést kívánok Neked! Azért az ajtókat bezártad, ugye!?

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése