Nem tudom ki olvasta már

kovtama | 17:41:00 | |
Gárdos Péter Hajnali láz című könyvét? ITT már ajánlottam. Sajnos még nem jutottam el odáig, hogy kiolvastam volna - rengeteg könyvem van, ami olvasásra vár nem meglepő - viszont tegnap este éppen azt néztem a neten, hogy van e valami új film, amit hétvégére betervezhetek. Ekkor jött szembe a könyvből elkészült film, aminek nagyon megörültem mert tudtam, hogy készül belőle, de nem tudtam mikor. Nem tudom kivárni, hogy előbb elolvassam a könyvet, úgy hogy péntek estére terveztem, hogy megnézem. Akit érdekel EZEN a linken eljut az oldalig, ahol a film van. 

 "Nincs más. Vagy ő van, vagy meghalok."

"Svédország, 1945. Országszerte koncentrációs táborokból szabadult embereket ápolnak. A 25 éves Miklóst újra halálra ítélik: az orvos hat hónapot ad neki. De Miklós hadat üzen a sorsnak: levelet ír 117 magyar lánynak, akik annak idején földijei voltak, s most itt vannak valamelyik rehabilitációs táborban. Feleséget keres, akivel odahaza újrakezdheti az életét. És a válaszlevelek között hamarosan rátalál az igazira: Lilire. A kezdetben még tapogatózó levélváltás egyre intimebbé válik. Hőseink elhatározzák, megpróbálják elintézni, hogy láthassák egymást személyesen is. Mindenáron élni és szeretni akarnak. "

/kép és leírás: libri.hu/





3 megjegyzés:

  1. Ne keverd, a könyvet fejezd be, hagyj időt a filmhez. A könyv tetszett amúgy.

    VálaszTörlés
  2. Nem olvastam, nem láttam, viszont valami dokufilmet, ismertetőt láttam róla, mert ismerem a történetet.
    Az Amerikai rapszódiát néztem tegnap, nagyon-nagyon tetszett.

    VálaszTörlés
  3. Nekem nagyon tetszett a könyv, és igen tudtam, hogy decemberben adták a mozikban is.Viszont egy film sosem ér fel a könyvvel, ezt sokszor tapasztaltam már.

    VálaszTörlés