Saturday's smile #01

kovtama | 16:58:00 |
Apróságok, amelyeknek szombaton örülni lehet amellett, hogy hétvége és süt a nap és végre nyár van. :)

Rövid szőrű, tiszta, illatos kutya. Ma reggel fodrászkodni voltunk :) 


Nagy kedvencem Stahl Judit újságja, ki nem hagynám. Amellett, hogy egyszerű, otthon kevés konyhai tudománnyal is elkészíthető ételek szerepelnek benne, gyönyörű képeket nézegethetünk és érdekes cikkeket is olvashatunk. Nincs benne túlzottan sok, zavaró reklám. Ezeket a régi kiadásokat 200 ft-ért vettem. :)

Milyen jó, hogy ma volt időm betérni a Rossmanba és a DMbe. Amíg a kutyus szépült, addig én végig néztem a boltokat és leárazva találtam a kedvenc bulguromat, egy finom illatú rooibos teát amiből jeges teát fogok készíteni, valamint izzadásgátló stiftet. Az egész együtt volt 1000 Ft.



2 megjegyzés:

  1. Tetszik, hogy sok közös van bennünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg? Szerintem akikben van közös, azok valahogy egymásra találnak véletlenül a blogvilágban :)

      Törlés