Az egyik legkedvesebb külföldi

kovtama | 5:29:00 | | |
blogom Ree Drummond blogja. Ő egy cowboy felesége, Ladd Drumonddé és egy ranchon élnek. Négy gyereket nevelnek.

csak úgy árad belőle a nőiesség, gyönyörű nő
 
A család , fotó: google

Véletlenül találkoztak, de első pillantásra szerelem volt az övék. Életének erről a szakaszáról könyvében olvastam.:


A könyv jó volt - már ajánlottam is - nyári olvasmány az ismerkedésről, randikról, pici részletek a helyről, ahol elkezdték közös életüket, de engem leginkább a folytatás érdekelt volna. A mindennapi életük, a vidéki életbe beletanulás - hiszen ő egy városi lány, aki a jogi egyetemre készült, mikor megismerkedett leendő férjével- és minden ami ezzel jár. Szóval én teljesen eltudnám képzelni, ha lenne folytatása könyvnek. (vajon van? vagy tényleg nincs? )
Ezért is örültem annyira, hogy ráakadtam a blogjára - már régen, de még nem írtam róla - és azóta rendszeresen követem őt. Itt lehet olvasni a házuk átépítéséről, a farmról a mindennapjaikról, állatokról, főzésről, gyerekekről. (amikről egy másik könyvben szerettem volna olvasni) Nagyon szórakoztató az egész. Láthatunk képeket is és hát jaj...na, gyönyörű helyen élnek.



képek:http://thepioneerwoman.com

Nagyon okosan ragadta meg a lehetőséget, hogy megismerjék, hogy hasznot húzzon a blogjából. Ma már csak ebből él és nagyon ügyesen csinálja. Sorban jelennek meg szakácskönyvei (a teljesség igénye nélkül pár kép), amelyek borítói éppen olyan színesek, harsányak mint ahogy én elképzelem őt:


képek:http://thepioneerwoman.com

 youtube csatornán főzőműsora van és lakberendezési tárgyakat is árul:


képek: http://thepioneerwoman.com


és sok minden egyéb dolgot a nevével ellátva, amik a blogján is láthatók. 


Ree 2006-ban kezdett el blogolni és hihetetlen, de 2011-ben elérte a 23 millió oldalletöltést és a havi 4,4 millió látogatót. Nem csoda, hogy blogja több éven át elnyerte az év blogja címet.

Állítólag 2010-ben a Columbia Pictures megszerezte a jogot, hogy filmre vigyék életét és a főszerepre Reese Witherspoont kérték fel. Hát jó lenne, ha igaz lenne, mert egy szuper forgatókönyvvel szerintem is klassz filmet lehetne a történetből készíteni.

Nézzétek meg a blogját, aki szereti a vidéki életet az biztosan többször benéz majd hozzá. Szellemesen megírt, szép képekkel tarkított és nem utolsó sorban jó kis recepteket lehet találni ott, valamint még rendelni is lehet tőle.

7 megjegyzés:

  1. Már régebben (2012. március 13., kedd) ajánlottam ezt a könyvet ( http://evaoldala13.blogspot.hu/2012/03/konyv-ajanlo.html ) és régóta fent vagyok az oldalán...a mai napig is követem a fészen és a blogján... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is már ezer éve. Nem tudom miért csak most írok róla? Talán mert a könyves polcot poroltam és akkor jutott eszembe. :D :D

      Törlés
  2. Ügyes nőci, ez amerika tényleg... A könyv viszont iszonyatos volt, nem tudtam elolvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát én is kétszer álltam neki, másodszorra kedveltem meg. :)

      Törlés
    2. A könyv nagyon jó volt szinte 2 nap alatt faltam fel...

      Törlés
    3. Oké tami, akkor lehet,hogy majd rászánom magam még egyszer:)

      Törlés
  3. Köszi,hogy írtál róla! csak kicsit ilyenkor belefájdul a szívem,hogy jó lenne CSAK azt csinálni, ami teljesen leköt.de gályázni kell. Végülis jó így,csak túl sok a napi 8 és a plussz óra,amíg hazaér az ember.És ez a hölgy is megdolgozik keményen mindenért.

    VálaszTörlés