Ez a hét kicsit

kovtama | 6:23:00 | | |
sűrű lesz, mert ugye most ment a gyerek táborba. Ez nem ott alvós, hanem reggel viszem, délután meg hozom. Belekóstolnak a programozás, video és rajzfilm készítésbe - a töri szak után a második helyen a média szakot fogjuk választani nagy valószínűséggel ha minden marad így -  úgy hogy a délelőttjük tanulással telik - persze lazán -  délután meg játékkal. Gyerek persze tegnap hazafele mondott egy teljesen jogos mondatot, hogy azt mondja: " nem értem miért jó ez neked, hogy ilyen táborba jövök, amikor otthon mindig azt mondod ne üljek annyit a gép előtt, most meg fizetsz ugyan ezért". Na, nem egy elveszett gyerek, ezt eddig is tudtam. :) Hát nagyjából igaza is van, de legalább gyerekek között, társaságban telik az idő, na meg ha tényleg tanul is ott valamit az még jól jöhet neki. Nekem viszont kipurcanás a hét, reggel berohanunk Pécsre, aztán én ugyan ezen az úton vissza Harkányba, majd délután a csúcsforgalomban megint Pécsre és onnan haza. Szóval négyszer járom meg ugyan azt az utat, nagyon vidám dolog, legalább is ami a benzint illeti. Na de mindegy, legalább nem egyedül van itthon, nekem már ez is jó. 

A jövő héten is még munka - vigasztalom magam, hogy hamar mennek a napok - aztán végre ismét egy hét szabadság. Jó tudom írtam már, de elég sokszor eszembe jut. :)

Itthon most lazábban veszem a dolgokat. Tegnap ki sem dugtam az orrom az udvarra, legfeljebb 10 percet, amíg a kutyusnak enni adtunk és megdögönyöztük kicsit. Na meg mi is a hülye pokemonokat kerestük - illetve én kb. 2 percet amíg megnéztem, hogy mi ez és rájöttem nem tévedtem tök gagyi az egész - persze gondoltam én, hogy előbb utóbb a gyereket is eléri az őrület én szándékosan nem mondtam, hogy van egy ilyen új baromság most, de persze a nagy büdös városban  mindjárt felvilágosították a többiek. Nem örülök neki, de talán még mindig jobb, ha ez a nyáron lecseng és nem akkor tudatosul benne, hogy van ilyen amikor elkezdődik az iskola és akkor a tanulás rovására nyomkodja a kütyüjét. Mindenesetre kint volt az udvaron , már azt hittem elveszett mert elég későn keveredett elő, na legalább addig sem a fenekét rakta ide oda. A kutya meg örült, hogy mehetett vele "vadászni." 
Most meg gyorsan megiszom a kávém és egy gyors reggeli zuhany, mert még a klaviatúra nyomkodásától is megizzad az ember olyan pára van. Ébresztem a gyereket és hét körül indulunk. 

Szép napot mára. (és kevesebb esőt, tegnap itt borzasztó nagy felhőszakadás volt megint :/ )

4 megjegyzés:

  1. Nálunk is megy a pokemonos őrület, de én is azon nevettem tegnap, hogy ezért legalább bolyonganak kint a Duna parton :) ...

    VálaszTörlés
  2. Hát igen, ez ami vígasztal hogy a gyerek kint van a kertben :D :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Írtam neked privit, ha lesz időd kukkants már rá! Köszi! :)

    VálaszTörlés
  4. Ja, ja, egy nem egészen nyolc éves is megtudta, hogy létezik, pedig mi is titkoltuk előle...

    VálaszTörlés