Hajnali gondolatok

Nem tudom észrevettétek e már, de ha valaki olyan korán reggel kel fel és fekszik le késő este, mint én akkor azt érezheti kint , hogy megyünk ki a nyárból. Nekem legalább is ilyen érzésem van. A reggelek és az esték valahogy hűvösebbek, nedvesek és este olyan fura nyár végi hangulatom van és mintha hamarabb is sötétedne. Persze tudom, hogy ilyenkor már tényleg hamarabb szürkül, de olyan fura az egész. Mintha nem is lenne, lett volna még igazi nyár. A napok gyorsan mennek az ember észre sem veszi és már itt is a hétvége. A nyaraláson kívül meg igazán nem is történik semmi nagyobb említésre méltó, amolyan "eget rengető" dolog. Csak úgy megyünk előre a napokban. Időnként úgy érzem ez a nyár elvesztegetett idő, kihasználatlan vagy valami ilyesmi....

kép: Inslee Haynes


Megjegyzések

  1. Nekem nem elvesztegetett, hanem túl rövid és olyan gyorsan telik és már hiányzik, pedig még benne vagyunk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan telik igen :) Nálunk eddig mindig volt valami, főleg építkezéssel kapcsolatos dolog és bár azt kívántam idén nyáron ne legyen semmi nagy felfordulás most olyan fura, hogy nincs is. :D :D Lehet, hogy emiatt érzem, hogy "nem történik semmi." :D

      Törlés
  2. Számomra most megfogtad a dolog lényegét :). Igen, pontosan ezt érzem és így.

    VálaszTörlés
  3. Ezt érzem én is... pont ezt...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése