Halálosan

kovtama | 5:52:00 | | |
fáradt vagyok. Egész héten füvet nyírtam. Reggel fél hatkor kelek, megszokásból nem is tudnék többet aludni hét közben, mert még a telefon pittyegése előtt felébredek. Aztán dolgozom, utána hazajövök fél órát, egy órát pihenek és megyünk ki a kertbe a gyerekkel. Ő kutyázik, ugrál a trambulinon én meg tolom a szar   fűnyírót sokszor - tegnap is - este kilencig, hogy utolérjem magam. Ma estére már talán így is lesz. Hogy én egész hétvégén lábat fogok lógatni az is biztos! Most már nagyon elfáradtam és ráadásul a fáradtságtól elaludni sem tudok időben, mert érzem, hogy fáj. Biztos voltatok már így, amikor túlhajszoltátok magatokat. 
Ma 7-re viszem a kocsimat, olajcsere mindenféle szűrőcsere aztán rohanok dolgozni. Végre hamarabb végzek, úgy hogy korábban érek haza és így több időm lesz az itthoni, kinti munkák befejezésére. (hogy aztán legkésőbb keddtől megint elkezdjem)
Nem is tudom miről írjak, mert igazán nem történik semmi, mennek a napok. Nyafogni meg nem akarok. :) Na majd hátha eszembe jut napközben valami érdekes, amiről írni tudnék nektek. 

4 megjegyzés:

  1. A kicsikédnek adj legalább egy szegélynírót elbírja és élvezni is fogja, azt régen Márkó csinálja már nálunk is:) Amíg ő nyír, majd te kutyázol:)

    VálaszTörlés
  2. :D Kimaradt, de ő szedi össze a lehullott almákat, a megmetszett bokrok, meg virágok ágait és rakja a talicskába, amit kitol hátra a kert végébe, szóval segít ő is azért. :) Majd bevetem a szegélynyírót is. :)

    VálaszTörlés
  3. Na ezért nem kell nagy kert :) inkább nagy ház kis kert medencével :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kert együtt volt a házzal, nem lehetett nemet mondani :D A ház meg a környék tetszett, így hát maradt :D Majd ha lesz egy fűnyíró traktorunk minden egyszerűbb lesz, na meg ha a férjem már itthon tudja csinálni a saját műhelyében a vállalkozását :) Addig itt nyifogok :D :D

      Törlés