Jelentem

kovtama | 20:11:00 | |
tegnap kora délután hazaértünk. Nem járt nálunk betörő, de olyan valaki sem, aki lenyírta volna a füvet sajnos. :) Bár úgy mentünk el, hogy mindenhol fűnyíróztunk még is jól megnőtt mindenhol minden. Eszméletlen, hogy egy hét alatt mennyire átveszi a hatalmat a természet, na meg a házban a pókok. 
Talán ez volt az egyik legjobb nyaralásunk az évek alatt azt mondhatom. Bár reménykedtem, hogy nem lesz kánikula, de a hét közepére már nagyon az volt. A Balaton ugyan olyan szép, mint szokott lenni. Ismét megállapítottuk, hogy még mindig a terveink között kell, hogy szerepeljen egy nyaraló megálmodása. Fel is írtunk egy telefonszámot, amit majd felhívunk mennyi az annyi. Volt sok fürdés, kirándulás, nagyon finomakat ettünk, ittunk. Ha valaki még csak most indul el, akkor feltétlenül menjen el Balatonfenyvesen a Gomba étterembe, mert még mindig az egyik legjobb hely a tónál. Mindenre nyitottak, kedvesek, figyelmesek és valami eszméletlen jól főz a szakács. :)
Képek nem igazán készültek, talán egy kettő telefonnal. De nem is hiányzott, megéltünk minden pillanatot, jó ez így. Nem neteztünk, nem fészbukoztunk és kibírható a dolog, tényleg. :D Tegnap délután mikor bekapcsoltam a gépem és megnéztem a közösségi oldalt, hát simán megállapítottam, hogy nem történik az égvilágon semmi. Rengeteg a semmit mondó hír és a semmit mondó ittvagyokezteszemiszomalszomsétálokvásárolokéselölrőlugyaneztcsinálom dolog. Ok,ok nem vitatkozom ez is kell. :) Azt hiszem ebből levonva a következtetést ugyan úgy ritkán leszek vagy még ritkábban. Durván nyugis nélküle az élet. :) A kutyusról csak jót mondhatok, néha még mindig elcsodálkozom azon, hogy a Westiek mennyire intelligens, okos kutyák. Mert hogy én inkább lökött szobakutyának gondoltam őket, de közel sincs így. Nem volt vele baj egy percig sem, naponta kétszer háromszor elvittem jó pár kilométert futkosni és simán elaludt a nyaralóban, amíg mi strandoltunk. A napi 10 km futás és séta minimum megvolt vele. Párszor mértem is, de aztán hagytam az egészet, másfél két órákat mentünk. Az biztos, hogy ami a sportot illeti azt ismét szeretem, rengetegen futottak korán reggel és este is ők meghozták a kedvem hozzá, úgy hogy ismét jó lesz ez, ezt vártam.
Ma még pihentünk, tettünk vettünk a kertben de holnap sajnos pár hétig ismét dolgozom. Gyerkőcnek a héten angol tábor, utána egy hétig itthon pihen, majd megint tábor. Jövő héten vasárnap még egyet szülinapozunk is, 13 éves lesz el sem hiszem.
A jövő hétre van pár intézendő dolog, torta rendelés, ajándék beszerzés, kisebb nagyobb elintéznivalók. Már Július van , gyorsan megy az idő.  Nincs kesergés azért még van bőven idő a nyárból, lesznek még programok, strandolás, mozizás, kirándulás, a felújított pécsi állatkert megnézése, pesti Csodák Palotája kirándulás, bőven van még a tervekből. :)
Hát így. 

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy jól teltek a napjaitok.

    VálaszTörlés
  2. Végülis most ketten voltatok a fiaddal, vagy hármasban? bocsánat, de ez nem világos számomra.
    és kifogtátok a szuper időt, ez jó!

    VálaszTörlés